5 εύκολα tips για να επιβιώσεις μέσα στο φθινόπωρο
5 εύκολα tips για να επιβιώσεις μέσα στο φθινόπωρο
Σε ποια σημεία ΔΕΝ πρέπει να κάνεις piercing; Γιατί πρέπει να γίνεται μόνο με βελόνα;
Σε ποια σημεία ΔΕΝ πρέπει να κάνεις piercing; Γιατί πρέπει να γίνεται μόνο με βελόνα;
ΥΓΕΙΑ07.09.2017

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: Τι να τρώω για να αντιμετωπίσω την αναιμία;

Διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη: H Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, BSc μας δίνει γενικές οδηγίες διατροφής σε περίπτωση αναιμίας.

διατροφή για χαμηλό αιματοκρίτη

Από την Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, BSc, Μέλος Ένωσης Διαιτολόγων Διατροφολόγων Ελλάδος, Μέλος Συνδέσμου Διαιτολόγων και Διατροφολόγων Κύπρου Εγγεγραμμένη Διαιτολόγος ΣΕΕΤΤΤΔ, Μέλος του European Federation of the Associations of Dietitians (EFAD)

Όλοι μας, ανεξάρτητα από το φύλο και την ηλικία ανά τακτά χρονικά διαστήματα, πρέπει να κάνουμε μια γενική εξέταση αίματος.

Έτσι, μπορούμε να διαπιστώσουμε αν έχουμε ελλείψεις σε μικροθρεπτικά συστατικά και να μπορέσουμε με την κατάλληλη διατροφή να “θωρακίσουμε” τον οργανισμό μας.

Υπάρχουν συγκεκριμένοι δείκτες, οι τιμές των οποίων αν είναι κάτω του φυσιολογικού, μπορούν να μας οδηγήσουν στη διάγνωση της αναιμίας. Αναιμία ονομάζουμε την ελάττωση του αριθμού και της συνολικής μάζας των ερυθροκυττάρων.

Οι δύο δείκτες που προαναφέραμε είναι ο αιματοκρίτης και η αιμοσφαιρίνη.

«Ο αιματοκρίτης εκφράζει τη σχέση του όγκου των ερυθροκυττάρων ως προς το συνολικό όγκο αίματος, ενώ η αιμοσφαιρίνη είναι υπεύθυνη για τη μεταφορά του οξυγόνου στους διάφορους ιστούς του σώματος. Μερικά από τα συμπτώματα της αναιμίας είναι η εύκολη κόπωση, η αδυναμία συγκέντρωσης και η ζάλη», τονίζει η ειδικός.

Φυσιολογικές τιμές αιματοκρίτη

Άνδρες 40-54%
Γυναίκες 37-47%
Παιδιά 30-44%
Νεογνά 43-63%

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Lady Gaga | Αυτό είναι το αγαπημένο της workout!

Αυτή είναι η γυμναστική που την χαλαρώνει και την ανανεώνει!

Οι συνήθειες της personal trainer που την κρατούν σε φόρμα έξω από το γυμναστήριο!

Υιοθέτησε μερικές από αυτές και βελτίωσε την καθημερινότητά και την υγεία σου.

5 ροφήματα αδυνατίσματος που βοηθούν την καύση λίπους

Aυτά είναι τα 5 πιο αποτελεσματικά ροφήματα αδυνατίσματος που θα πρέπει να ενσωματώσεις στη διατροφή σου αν θέλεις να χάσεις βάρος γρήγορα και φυσικά

Γιατί τα μικρά και πολλά γεύματα μες στη μέρα δεν βοηθούν στο αδυνάτισμα;

Ακόμα ένας διατροφικός μύθος καταρρίπτεται.

Αυτή είναι η σωστή στάση για δυναμικό βάδισμα! (και το περπάτημα χρειάζεται τεχνική!)

Μήπως περπατάς… λάθος; Μάθε τα tips που πρέπει να ξέρεις.

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την σφηνοειδίτιδα, την πιο ύπουλη ιγμορίτιδα

Μάθε τα πάντα γιατί τώρα είναι μία εποχή που πρέπει να προσέχεις

5 tips για να μην παραλείπεις τη γυμναστική σου μέσα στην εβδομάδα

Για όλες εκείνες τις φορές που βαριέσαι και λες «άστο, δεν πειράζει».

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής: Τα 6 κοινά χαρακτηριστικά των πιο δημοφιλών διατροφών

Ξέχνα την ακολούθηση μίας συγκεκριμένης διατροφής. Όλες όσες πραγματικά «δουλεύουν», έχουν αυτά τα 6 κοινά σημεία!