Υγεία : Υγεία Ευεξία22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Κατακράτηση υγρών: Το βάρος σου είναι λίπος ή υγρά;

Τα επιπλέον κιλά στη ζυγαριά δεν είναι πάντα λίπος, αλλά κατακράτηση υγρών. Με τα παρακάτω τρικ ίσως μπορέσεις να κατέβεις μέχρι και ένα νούμερο

κατακράτηση υγρών

Μήπως είναι κατακράτηση

Το σώμα ανταποκρίνεται στην έλλειψη νερού κατακρατώντας το. Μια δίαιτα υψηλή σε αλάτι μπορεί να διαιωνίζει το πρόβλημα της υποδόριας κατακράτησης, ενώ η ανεπαρκής πρόσληψη πρωτεΐνης μπορεί να προκαλεί αφυδάτωση ή φούσκωμα.

Πώς θα ξέρεις αν το βάρος σου είναι λίπος ή υγρά;

Ένα βασικό στοιχείο είναι το σημείο όπου έχεις το βάρος. Η κατακράτηση υγρών (ιδιοπαθές οίδημα) συνήθως επηρεάζει τα πόδια, τα πέλματα, το στομάχι, το στήθος, το πρόσωπο, τις παλάμες και τα δάχτυλα.

Συνήθως, επίσης, θα νιώθεις πιο «φουσκωμένο» το εσωτερικό των ποδιών και όχι το εξωτερικό και, αν πιέσεις με το δάχτυλό σου το δέρμα, θα αφήσει για μερικά δευτερόλεπτα σημάδι.

Η κατακράτηση υγρών δε σου είναι άγνωστη έννοια και πιθανότατα την έχεις συνδέσει με το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο, με τις φορές που έχεις πιει ένα ή δύο ποτά ή όταν έχεις φάει κάτι αλμυρό. Υπάρχει όμως και μια λιγότερο γνωστή μορφή κατακράτησης υγρών, η οποία είναι μόνιμη. Σε τι μπορεί να οφείλεται;

«Το άγχος, οι ορμόνες, ένας αρρύθμιστος θυρεοειδής, ακόμα και η χρόνια αφυδάτωση είναι κάποιες από τις πιο συνηθισμένες αιτίες πρόκλησής της» τονίζει η διατροφολόγος Ελευθερία Φίλη.

Μάθε ποιοι παράγοντες ενθαρρύνουν την κατακράτηση υγρών και δες τι μπορείς να κάνεις για να τη ν περιορίσεις.

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

Read Also

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ ΕΥΕΞΙΑ

Υγεια Ευεξια22 Νοεμβρίου 2017

5 σημαντικά και όχι τόσο γνωστά οφέλη της βιταμίνης Κ στον οργανισμό

Υπάρχουν πέντε καλοί λόγοι να προσθέσεις τη βιταμίνη Κ στη διατροφή. Αυτά τα οφέλη της βιταμίνης Κ που ακολουθούν αποδίδονται κυρίως στην Κ2 της βιταμίνης.

Υγεια Ευεξια20 Νοεμβρίου 2017

Μπήκαμε στο MyDiabetes.gr και βρήκαμε πώς θα ελέγχεις αποτελεσματικά τις αυξομειώσεις σακχάρου σε συνεργασία με το γιατρό σου

Το mydiabetes.gr είναι το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα το διαβήτη και να προετοιμαστείς σωστά για τη συζήτηση με το γιατρό σου.

Υγεια Ευεξια13 Νοεμβρίου 2017

7 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» τον εαυτό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί

Είσαι βραδινός τύπος αλλά θέλεις να μεταμορφωθείς σε πρωινό; Ιδού πως θα κάνεις τον οργανισμό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί.

Υγεια Ευεξια08 Νοεμβρίου 2017

Πώς να βοηθήσεις έναν φίλο με αγχώδη διαταραχή

Κατ'αρχήν, μην του πεις "Ηρέμησε!"...

Best of network