Τι είναι η λαρυγγοφαρυγγική παλινδρόμηση και ποιες τροφές μειώνουν τα συμπτώματα
Τι είναι η λαρυγγοφαρυγγική παλινδρόμηση και ποιες τροφές μειώνουν τα συμπτώματα
5 εύκολα tips για να επιβιώσεις μέσα στο φθινόπωρο
5 εύκολα tips για να επιβιώσεις μέσα στο φθινόπωρο
ΥΓΕΙΑ12.09.2017

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου: Μήπως πάσχεις και δεν το ξέρεις;

Τα συμπτώματα για να το καταλάβεις και η νέα θεραπεία

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Τι είναι το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Σύμφωνα με το Διεθνές ίδρυμα Γαστρεντερικών Διαταραχών (aboutibs.org) το Σύνδρομο Ευερέθιστου Εντέρου ή κοινώς Σπαστική Κολίτιδα, είναι ίσως η συχνότερη γαστρεντερολογική διαταραχή, από την οποία σύμφωνα με το Ελληνικό Ίδρυμα Γαστρεντερολογίας και Διατροφής (www.eligast.gr) πάσχει περίπου το 12%-20% του πληθυσμού της γης (περίπου ένα δις άνθρωποι) κυρίως γυναίκες.

Εμφανίζεται συνήθως σε ηλικίες 20-40 χρόνων και είναι εξαιρετικά σπάνιο μετά την ηλικία των 60 χρόνων.

Τα συμπτώματα απο τα οποία μπορείς να το αναγνωρίσεις:

το κοιλιακό άλγος,
η κοιλιακή δυσφορία,
το φούσκωμα και
οι αλλαγές στις συνήθειες του εντέρου χωρίς να υπάρχει κάποια οργανική νόσος.
Τα συμπτώματα βελτιώνονται συχνά ή υποχωρούν μετά την κένωση.
Oι πάσχοντες παρουσιάζουν συχνότερα (σε σχέση με το γενικό πληθυσμό) γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, πονοκεφάλους, πόνους στον αυχένα ή στη μέση, κατάθλιψη και αγχώδεις διαταραχές».

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

More from

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Το πράσινο smoothie για να «πέσει» η κοιλιά τώρα

Αυτή είναι η συνταγή που θα σε κάνει να χάσεις πόντους στην κοιλιά

Είναι ΑΥΤΟ το ρόφημα που θα σου χαρίσει τέλεια σιλουέτα;

ΟΧΙ δεν είναι το νερό με λεμόνι... είναι κάτι πολύ καλύτερο!

Αφεψήματα από βότανα: Η #1 συνήθεια κατά της γήρανσης του δέρματος

Τι πιο ωραίο να εντάξεις ζεστά ροφήματα στην καθημερινότητα σου; Ποια ροφήματα προτείνει η ειδικός Μάρα Αθανασοπούλου ως εγγύηση στην αντιγήρανση;

Elsa Hosk: Ιδού τι ασκήσεις κάνει για καλλίγραμμα πόδια

Επιβεβαιώνοντας πόσο fit είναι.

Ποιο είναι το ιδανικό γεύμα αν θες να αδυνατίσεις; (ΙΔΟΥ!)

Τι ακριβώς πρέπει να περιέχει το μεσημεριανό σου αν θέλεις να αδυνατίσεις.

5 tips για να μειώσεις τις θερμίδες στα γεύματά σου

Χωρίς να καταναλώσεις μικρότερες ποσότητες

Φάε κάστανα! Ιδιότητες, θερμίδες και οφέλη της πιο θρεπτικής χειμωνιάτικης τροφής

Πόσες θερμίδες έχουν τα κάστανα και πόσο καλό κάνουν στη διατροφή μας. Η ειδικός Διονυσία Αγαλιώτη μας εξηγεί όσα πρέπει να γνωρίζουμε.

7 τρόποι να «εκπαιδεύσεις» τον εαυτό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί

Είσαι βραδινός τύπος αλλά θέλεις να μεταμορφωθείς σε πρωινό; Ιδού πως θα κάνεις τον οργανισμό σου να ξυπνά νωρίτερα κάθε πρωί.