
Η L’Oreal, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των καλλυντικών και παρούσα στον κόσμο της ομορφιάς για περισσότερα από 100 χρόνια, ανακοίνωσε στις 28 Μαρτίου τα εγκαίνια του Παγκόσμιου Ερευνητικού Κέντρου για τα Μαλλιά.
Το Παγκόσμιο Ερευνητικό Κέντρο για τα Μαλλιά, το οποίο αποτελεί το κέντρο ενός δικτύου έξι περιφερειακών κέντρων σε όλον τον κόσμο, βρίσκεται στο Παρίσι - Saint-Ouen και είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στην επαγγελματική φροντίδα μαλλιών. Τα Προγράμματα Έρευνας και Καινοτομίας του Κέντρου περιλαμβάνουν τη βαφή, τη φροντίδα μαλλιών (σαμπουάν, conditioners), το χτένισμα (σπρέι, τζελ, κεριά) καθώς και τις τεχνικές μπουκλαρίσματος ή λείανσης.
Πρόκειται για μία επένδυση 100 εκατομμυρίων ευρώ, δηλαδή από τις μεγαλύτερες επενδύσεις στην ιστορία Έρευνας & Καινοτομίας της L'Oreal. Το Κέντρο των 25.000m² προσφέρει ειδικές μεθόδους και εργαλεία σε 500 εργαζόμενους, στους οποίους περιλαμβάνονται χημικοί, φυσικοχημικοί, οπτικοί, επιστήμονες υλικών, μετρολόγοι, ειδικοί στη μηχανική των ρευστών, ειδικοί στην πληροφορική και τους υπολογιστές καθώς και στατιστικολόγοι.
Το νέο Κέντρο χρησιμοποιεί εργαλεία αυτοματοποίησης και μοντελοποίησης τελευταίας τεχνολογίας χάρη σε ένα σύνολο από συνεργαζόμενες πλατφόρμες που συμβάλλουν στην καινοτομία. Αυτόματα ρομπότ μιμούνται εφαρμογές προϊόντων στα μαλλιά ή ετοιμάζουν συνθέσεις που εξοικονομούν χρόνο και ψηφιακά εργαλεία μοντελοποίησης χρησιμοποιούν στοιχεία τα οποία έχουν ήδη ληφθεί και αξιολογούν δυνητικές συνθέσεις. Έτσι, αναπτύσσονται μόνο αυτές οι συνθέσεις που έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να ικανοποιήσουν ανάγκες των καταναλωτών.
Το ήξερες ότι πέρα από την τεχνική αποτελεσματικότητά τους, τα προϊόντα προκαλούν και συναισθήματα; Για τη μέτρηση των συναισθηματικών παραμέτρων των αποτελεσμάτων των προϊόντων, το Ερευνητικό Κέντρο αναπτύσσει τεχνογνωσία οργανοληπτικής αξιολόγησης χάρη σε πενήντα ειδικευμένους τεχνικούς και καθιερωμένες διαδικασίες που παρακολουθούν τις ενέργειες των καταναλωτών και καταγράφουν τα συναισθήματά τους.
Ο κ. Jean-Paul Agon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oreal, δήλωσε ότι "Το ερευνητικό κέντρο του Saint Ouen αποτελεί παράδειγμα της στρατηγικής μας που στοχεύει στο να καταστεί η ομορφιά παγκόσμια με βάση τη βαθιά κατανόηση των αναγκών και προσδοκιών των καταναλωτών ώστε να προσφέρουμε προϊόντα που ανταποκρίνονται στη διαφορετική νοοτροπία, τις συνήθειες ομορφιάς και την αγοραστική δύναμη των ανδρών και γυναικών."

Περισσότερες πληροφορίες: www.loreal.com
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr