Follow us

Κέρδισε ένα από τα 5 αρώματα "Catch...me" της Cacharel

Δες την διαφημιστική καμπάνια του νέου αρώματος και μάθε όλες τις λεπτομέρειες γι' αυτήν!

Κέρδισε ένα από τα 5 αρώματα "Catch...me" της Cacharel


Με τη δυναμική, φρέσκια καμπάνια για το νέο άρωμα Catch Me..., ο ταλαντούχος σκηνοθέτης Jean-Baptiste Mondino συνεχίζει τη συνεργασία του με την Cacharel, μια μάρκα άμεσα συνυφασμένη με τη νεότητα και τη ρομαντική θηλυκότητα. H καμπάνια του Mondino γίνεται η ιδανική αφορμή για να γνωρίσουμε το νέο, σαγηνευτικό και παιχνιδιάρικο άρωμα του οίκου Catch Me...

Ο διάσημος σκηνοθέτης δίνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ακαταμάχητη δύναμη της γοητείας που αποπνέουν αβίαστα οι νεαρές γυναίκες: έχουν βγει μόλις από την εφηβεία, αλλά δεν είναι ακόμα γυναίκες, ανεξάρτητες και ανέμελες, δεν έχουν ακόμα ερωτευτεί, αλλά είναι πρόθυμες να δεσμευτούν… Βρίσκονται σε μια ηλικία που όλα είναι δυνατά, που μπορούν να κατακτήσουν τα πάντα. Οδηγούν παιχνιδιάρικα τους άνδρες σε έναν αγώνα με τον πόθο, σε μια δίνη απολαύσεων, σε μια τολμηρή πρόκληση: "Catch me…".

Το άρωμα υπογράφει ο Dominique Ropion, μια από τις μεγάλες προσωπικότητες της σύγχρονης αρωματοποιίας. Μετά το Amor Amor το 2003, αυτός ο λεπτολόγος ποιητής και ορθολογιστής εστέτ δημιουργεί το Catch me…, ένα άρωμα ανθών πορτοκαλιάς, γεμάτο εκπλήξεις… Τι συμβολίζει, όμως, αυτό το άνθος, και η μυρωδιά του αρώματος; Το άνθος πορτοκαλιάς συμβολίζει τη θηλυκότητα, αλλά και την αγνή, δροσερή φυσικότητα. Χάρη στην παρθενική του λευκότητα, παραπέμπει στην αθωότητα της παιδικής ηλικίας. Ωστόσο, σε οσφρητικό επίπεδο, έχει μια καθαρή διάσταση "μοιραίας γυναίκας": μια αισθησιακή και σαρκική αρωματική υπογραφή.

Σύμφωνα με Dominique Ropion, "το Catch me… είναι μια νέα γλυκιά απόλαυση, φυσική και ταυτόχρονα τολμηρή. Είναι ένα άρωμα που λατρεύει να παίζει με τη σαγηνευτική του δύναμη, χωρίς να παίρνει τον εαυτό του πολύ στα σοβαρά".

Δες την ονειρεμένη διαφημιστική καμπάνια του αρώματος παρακάτω:



Η μόλις 25 ετών Diana Moldovan πρωταγωνιστεί στο διαφημιστικό σποτ του αρώματος. Τι λέει η ίδια για την εμπειρία να σε κυνηγούν άντρες όλο το βράδυ; “Το διασκέδασα απίστευτα! Δεν ήταν και η χειρότερη μέρα της ζωής μου στη δουλειά! Είναι πολύ ωραίο να γελάς για ώρες. Και ξετρελάθηκα που έτρεχαν πίσω μου τρεις γοητευτικοί νέοι άνδρες…” απαντάει με χιούμορ ενώ για αυτήν το άρωμα που διαφημίζει αντιπροσωπεύει “Μια απόδραση, μια απίστευτη αίσθηση ελευθερίας και αυτοπεποίθησης”.

Δες όλη την προετοιμασία των Diana και των αντρών της αλλά και τα γυρίσματα του διαφημιστικού παρακάτω:



Και επειδή η λεπτομέρεια κάνει την διαφορά, ορίστε και μερικές πληροφορίες για το αέρινο, χυτό και θηλυκό ρούχο που φόρεσε η Diana στο σποτ. Το ρούχο που φοράει η ηρωίδα του Catch me…, ένα ακαταμάχητο παιχνίδι διαφανειών, δημιουργήθηκε από το δίδυμο των Κινέζων σχεδιαστών Dawei Sun and Ling Liu ειδικά για την Cacharel.

Η Miss Bloom και η Cacharel σου προσφέρει 5 αρώματα “Catch...me” των 50 ml. Αν θέλεις να διεκδικήσεις ένα από αυτά λάβε μέρος στο διαγωνισμό.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ