Blogs : Ανάλυσέ Το21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Ανάλυσέ Το | Μήπως κι εσύ κυνηγάς την ουρά σου;

Πώς κάνουμε την καθημερινότητά μας να μετράει; Η Σάντυ Κουτσοσταμάτη μας δείχνει τον τρόπο

Ανάλυσέ Το | Μήπως κι εσύ κυνηγάς την ουρά σου;

Θυμάμαι αρκετές περιόδους στη ζωή μου που δεν ντρέπομαι να πω ότι βαθιά μέσα μου ένιωθα ανικανοποίητη και δυστυχισμένη. Έχω χρόνια (ευτυχώς!) να νιώσω έτσι (εξαιρώντας τις πρώτες κυκλοθυμικές ημέρες μετά τη γέννα)

Μπορεί να έβγαζα περισσότερα χρήματα, μπορεί να ήμουν πιο νέα και πιο όμορφη, όμως τίποτα δεν ήταν αρκετό. Έτσι άρχισα να σκέφτομαι ότι το σημαντικό δεν είναι το τι έχω, αλλά το πως σκέπτομαι γι’ αυτά που έχω. Πώς όμως αλλάζει η λάθος πεποίθηση (ψευδαίσθηση παντοδυναμίας) που μας έχουν τόσο καλά μεταφέρει ότι “ό,τι θέλεις μπορείς να το έχεις”;

Ανάλυσέ το | 10 τρόποι να διώξεις το καθημερινό άγχος

Σε κάποια φάση της ζωής σου διαπιστώνεις πως δεν μπορείς πάντα να έχεις ότι θέλεις, αλλά και ούτε είσαι διατεθειμένος να κάνεις αυτά που χρειάζονται για να πετύχεις αυτά που θα ήθελες. Και επίσης δεν μας είπαν ότι αυτό ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!…. Δεν χρειάζεται πάντα να κυνηγάς κάτι παραπάνω… Αλλά να εκτιμάς αυτά που έχεις. Ακούγεται απλό και λογικό όμως είναι πραγματικά πολύπλοκο και (απ/οτι είδα από τον εαυτό μου και από τους γύρω μου ) είναι κάτι πολύ δύσκολο. Μακάρι να το είχα καταλάβει νωρίτερα… Η καθημερινότητα είναι που μετράει!

Πως όμως κάνεις την καθημερινότητα να μετράει πραγματικά;

1. Πάρε την ευθύνη

Είναι στο χέρι σου να διαχειριστείς το μυαλό σου. Όταν διαχειριζόμαστε τις σκέψεις μας, το αποτέλεσμα είναι να αλλάζει αυτό που νιώθουμε και τελικά αυτό που κάνουμε. Σκέψου λοιπόν «τι μπορώ να κάνω για να ομορφύνω τη στιγμή και τη μέρα μου;» Για παράδειγμα, μια γνωστή μου μου ανέφερε ότι τις ημέρες που νιώθει άκεφη και ανόρεκτη, περιποιείται τον εαυτό της περισσότερο από κάθε άλλη ημέρα, βάζει τα αγαπημένα της καθημερινά ρούχα για τη δουλειά και υποδέχεται όλους με χαμόγελο.

2. Τι έχω; Αντί για το τι δεν έχω;

Ηρέμησε και απόλαυσε αυτά που έχεις. Σίγουρα θα ανακαλύψεις ότι αυτά που έχεις είναι πολύ περισσότερα από αυτά που νομίζεις, αν αρχίσεις να ασχολείσαι με αυτά. Αν δηλαδή σηκώνεσαι το πρωί και αντί να σκέπτεσαι «πάλι θα πάω σ’αυτή τη δουλειά που δεν με ικανοποιεί για τον ένα ή τον άλλο λόγο» μπορείς να πεις «τι τύχη να έχω δουλειά, να σηκώνομαι το πρωί και να πηγαίνω στη δουλειά μου»

3. Όλα τα προβλήματα είναι ψευδαισθήσεις του μυαλού μας

Ακόμη και στον παράδεισο να βρεθείς, πολύ σύντομα θα πιάσεις τον εαυτό σου να λέει «είναι ωραία, όμως…» Δεν υπάρχουν προβλήματα, αλλά καταστάσεις που χρειάζεται να διαχειριστείς στο παρόν για να μην τις κουβαλάς μαζί σου σε ό,τι κάνεις. Τα προβλήματα δημιουργούνται από το μυαλό μας και χρειάζονται χρόνο για να καταφέρουν να επιβιώσουν. Αν διαχειρίζεσαι τις καταστάσεις έγκαιρα, τα προβλήματα δεν θα έχουν χώρο στην ζωή σου. Όταν δημιουργείς πρόβλημα, δημιουργείς και πόνο. Αυτό που χρειάζεται είναι να πάρεις μια απλή απόφαση: Ό,τι κι αν γίνει δεν θα δημιουργήσω ξανά πόνο στον εαυτό μου.

Ανάλυσέ Το | Πώς να αποδίδεις περισσότερο στη δουλειά σου

4. Αντιμετώπισε τη στιγμή και την κάθε ημέρα ξεχωριστά

Αν σε ρωτήσω ποιο πρόβλημα αντιμετωπίζεις αυτή την στιγμή στο ΤΩΡΑ το πιθανότερο είναι ότι δεν θα πάρω κάποια απάντηση. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν είναι αδύνατον να έχεις πρόβλημα όταν η προσοχή σου είναι εντελώς στραμμένη στο τώρα.

5. Μήπως είσαι ο τύπος που περιμένει και περιμένει;

Πόση από τη ζωή σου έχεις ξοδέψει περιμένοντας; Περιμένεις να αρχίσεις να ζεις όταν για παράδειγμα βρεις μια καλύτερη δουλειά; Πας ένα ταξίδι; Μια σημαντική ερωτική σχέση; Μια επιτυχία; Μια μετάθεση; Να βγάλεις περισσότερα χρήματα; Να γίνεις διάσημος; Η αναμονή είναι κατάσταση του μυαλού και σημαίνει ότι χάνεις την κάθε σου μέρα αναμένοντας το μέλλον. Δεν λέω ότι είναι κακό να θέλεις να βελτιώσεις την κατάσταση στη ζωή σου. Όμως όχι την ίδια τη ζωή σου.

6. Τα μικρά πράγματα έχουν σημασία

Σε μια από τις αγαπημένες μου ταινίες «Ο τρόπος του Μπάρνει» η ηρωίδα λέει (περίπου) στον πρωταγωνιστή «Μη μου τάζεις τα πάντα. Δεν είναι αληθινό. Η ζωή απαρτίζεται από ημέρες, νύχτες, ώρες, δουλειές, καθημερινότητα, ρουτίνα. Και αυτό πρέπει να είναι αρκετό»

Να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου.
Σ.

Ιnstagram : sandy_koutsostamati
Twitter: S_Koutsostamati
Facebook page: Σάντυ Κουτσοσταμάτη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ

Best of network