Casaviva magazine, το νέο τεύχος κυκλοφορεί

Σ' ενα σπίτι Ikea ζεις πιο πολλά απ' όσα φαντάζεσαι

Σε ένα πρωτότυπο media event, η ΙΚΕΑ γιόρτασε την ολοκαίνουρια καμπάνια της εταιρείας για το 2020. Με σκηνικό ένα αληθινό σπίτι ΙΚΕΑ, το δημοσιογραφικό κοινό απόλαυσε ένα θεατρικό έργο, εμπνευσμένο από το βασικό μήνυμα της φετινής καμπάνιας "Σ’ ένα σπίτι ΙΚΕΑ ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι".

Το "Pillow Talk: Ιστορίες της Κρεβατοκάμαρας" είναι η τρυφερή ιστορία αγάπης της Σοφίας και του Αντώνη, που υποδύθηκαν η Ευγενία Σαμαρά και ο Γιάννης Ποιμενίδης και εμπνεύστηκε και σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Μαλισσόβας. Μια ιστορία που απέδειξε πως ένα σπίτι ΙΚΕΑ παύει να είναι απλώς ένα σπίτι. Είναι ένας χώρος συναισθημάτων, εμπειριών και στιγμών … είναι πιο πολλά από όσα έχουμε φανταστεί! Μέσα από ανατροπές αλλά και έντονες συγκινήσεις, η δράση της ιστορίας του πρωταγωνιστικού ζευγαριού είχε ως σημείο αναφοράς το χώρο που ξεκινάμε και ολοκληρώνουμε την ημέρα μας, το υπνοδωμάτιο. Καθόλου τυχαίο, αφού αποτελεί και τον πρωταγωνιστή του νέου καταλόγου για το 2020.

Σ' ενα σπίτι Ikea ζεις πιο πολλά απ' όσα φαντάζεσαι

Η ιστορία αντλεί έμπνευση από τις διαχρονικές αξίες της ΙΚΕΑ, οι οποίες ενσωματώνονται με ευρηματικό τρόπο στην παράσταση, δίνοντας μια ενδιαφέρουσα τροπή στις ζωές των πρωταγωνιστών. Οι αξίες της ΙΚΕΑ γύρω από τον σχεδιασμό των προϊόντων της, αποτελούν βασικά στοιχεία που την κάνουν μοναδική: design, λειτουργικότητα, ποιότητα, βιωσιμότητα και προσιτή τιμή. Για αυτό το λόγο και κάθε προϊόν ΙΚΕΑ είναι πιο πολλά από όσα μπορεί να φανταστεί κανείς.

MissBloom Goes

shopping

Οι Fashion Editors του MissBloom επιλέγουν τα αγαπημένα τους e-shops με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για κάθε περίσταση και κάθε στυλ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ

MUST READ