Casaviva magazine, το νέο τεύχος κυκλοφορεί

Paris Match

Σ ένα pied-a-terre 120 τ.μ. στο Μαρέ, οι αρχιτέκτονες Humbert και Poyet, δημιούργησαν ένα περιβάλλον χωρίς ηλικία, με έργα τέχνης, συλλεκτικά έπιπλα της δεκαετίας του '50 και διακοσμητικά στοιχεία του 17ου αιώνα. 

Σ ένα pied-à-terre 120 τ.μ. στο Μαρέ, οι αρχιτέκτονες Humbert και Poyet, δημιούργησαν ένα περιβάλλον χωρίς ηλικία, με έργα τέχνης, συλλεκτικά έπιπλα της δεκαετίας του '50 και διακοσμητικά στοιχεία του 17ου αιώνα.

Η θέση σε ένα Townhouse του 17ου αιώνα, στην περιοχή που συγκεντρώνει τις περισσότερες art galleries του Παρισιού, έμοιαζε ιδανική: Ο ιδιοκτήτης, συλλέκτης και πολίτης του κόσμου, ταξιδεύει συχνά για δουλειά και ευχαρίστηση και αναζητούσε ένα παρισινό «pied-à-terre» για να εκθέσει μέρος της συλλογής του. Απευθύνθηκε στο γραφείο Humbert & Poyet Agency των Emil Humbert και Christophe Poyet, καθώς του άρεσε ιδιαίτερα το διαχρονικό «intemporal» στυλ των χώρων που χαρακτηρίζει το έργο των δύο αρχιτεκτόνων. Η ανάθεση τoυ project ήταν σημαντική και για τις δύο πλευρές. «Έπρεπε την ίδια στιγμή να συλλάβουμε τη δομή και τη διακόσμηση του διαμερίσματος και να δώσουμε ένα διακριτικό μοντέρνο twist με σύγχρονη τέχνη και vintage έπιπλα», εξηγούν οι αρχιτέκτονες, που η βαθιά γνώση τους του design της δεκαετίας του '50 ενθουσίασε τον ιδιοκτήτη. Οι Humbert και Poyet βρέθηκαν στο χώρο από την πρώτη στιγμή, όταν ακόμη δεν είχε τη μορφή διαμερίσματος, αλλά μιας εγκαταλειμμένης βιοτεχνίας. Η αντίθεση αυτής της παλιάς κατασκευής από καθαρή πέτρα σε σχέση με τα κτίρια της περιοχής είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Προς πώληση ήταν όλος ο πρώτος όροφος σε σχήμα L γύρω από μία όμορφη σκάλα από τερακότα και ξύλο.

Η πιο μεγάλη πρόκληση ήταν να αναδημιουργηθούν και να αναδειχθούν τα παλιά διακοσμητικά στοιχεία. Ένα ακόμη σημαντικό θέμα ήταν η οργάνωση και η έκθεση των επίπλων και των έργων τέχνης, τα οποία είχαν επιλεχτεί ειδικά για το διαμέρισμα. Έτσι δημιουργήθηκε με προσοχή μία διακριτική και κομψή εσωτερική διακόσμηση που δεν θα ερχόταν σε αντίθεση με τη συλλογή, αλλά θα την αναδείκνυε. «Η ιδέα ήταν το διαμέρισμα να δίνει την αίσθηση ότι “δεν έχει ηλικία”», λένε οι αρχιτέκτονες, ενώ στόχος ήταν να επιτευχθεί η αρμονία παρά να γίνει ένα statement. «Δουλέψαμε πάνω σε ένα διαχρονικό, καθαρό και εκλεπτυσμένο στυλ. Υπογράψαμε ένα διαμέρισμα-γκαλερί πολύ γαλλικό, πολύ παριζιάνικο, ανοιχτό και φωτεινό χάρη στα μεγάλα παράθυρα που βλέπουν στον κήπο και τα πολύ ψηλά ταβάνια.»

Για το χώρο επιλέχθηκαν σπάνια, πολύτιμα και ευγενή υλικά, όπως το μασίφ ξύλο σε φυσική, ακατέργαστη μορφή στο πάτωμα, που ενοποιεί τους χώρους προσδίδοντας μοντέρνα αίσθηση. Παράλληλα, η χρήση των γείσων συμβολίζει την επιστροφή στο ιστορικό décor του κτιρίου. Το λευκό και το γκρι κυριαρχούν ώστε τα πολύ υψηλής ποιότητας vintage έπιπλα κυρίως της δεκαετίας του '50 να αναδεικνύονται ως το αληθινό décor. Στο υπνοδωμάτιο, το γραφείο του Jean Prouvé τοποθετήθηκε μπροστά σε ένα μεγάλο παράθυρο, το μοναδικό του δωματίου, αντικρίζοντας τον κήπο και την ίδια στιγμή τον ουρανό, τα δέντρα και τα απέναντι κτίρια. «Είναι το αγαπημένο μας σημείο», λένε οι αρχιτέκτονες. «Αυτός ο πολύ ήσυχος χώρος συγκεντρώνει κατά κάποιον τρόπο το πνεύμα του Παρισιού.».

www.humbertpoyet.com

φωτογραφίες Georgio Baroni

MissBloom Goes

shopping

Οι Fashion Editors του MissBloom επιλέγουν τα αγαπημένα τους e-shops με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για κάθε περίσταση και κάθε στυλ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ
Προηγούμενο άρθρο

Θέα 360 μοιρών

Επόμενο άρθρο

Winter View

MUST READ