Casaviva magazine, το νέο τεύχος κυκλοφορεί

Στο ζενίθ του ιστορικού κέντρου της Αθήνας

"Το ανώτατο σημείο, το ζενίθ, ο κολοφώνας". Αυτή είναι η μετάφραση για τη λέξη Pinnacle. Το roof του ξενοδοχείου The Pinnacle είναι πραγματικά το "ανώτατο σημείο" του εμπορικού τριγώνου της Αθήνας. Ένα νέο ξενοδοχείο με δυνατό concept δίνει ξανά ζωή σε ένα κτίριο-σύμβολο της περιοχής με τον καλύτερο -και πιο design friendly- τρόπο

Το εντυπωσιακό κτίριο στη γωνία της Αιόλου και Ευριπίδου έχει αναγεννηθεί κυριολεκτικά. Μετά από χρόνια εγκατάλειψης και παρακμής, σήμερα οι χαρακτηριστικές μεταλλικές όψεις του με τα 3500 inox πλακίδια έχουν βρει και πάλι την παλιά τους λάμψη. Με το που περνάς στο εσωτερικό βρίσκεσαι σε ένα ιδιαίτερο "maison de curiosites" με κοσμήματα Eλλήνων σχεδιαστών, αρωματικά κεριά, μικρές αντίκες και διακοσμητικά αντικείμενα, το οποίο είναι και το lobby του ξενοδοχείου. Έχω το προνόμιο της ξενάγησης στους χώρους του The Pinnacle από τον Φραγκίσκο Παπασηφάκη της Conous constructions που υπογράφει το interior design.  "Για να αποφύγουμε τα copy-paste δωμάτια δημιουργηθήκαν 18 σουίτες από 26 έως 70 τετραγωνικά" εξηγεί ο Φραγκίσκος. "Κάθε σουίτα έχει ιδιαίτερη αισθητική με διαφορετικές ταπετσαρίες και διακοσμητικά στοιχεία, μικροέπιπλα, φωτιστικά και υφάσματα".

Έτσι ακριβώς είναι διαπιστώνω μετά από την επίσκεψη σε κάποιες χαρακτηριστικές σουίτες. Ωστόσο το όλο αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά αρμονικό. "Για την αρμονία της αισθητικής επιλέχθηκαν παλ αποχρώσεις σε μπλε, πράσινο και μόκα με χρυσές και ασημένιες λεπτομέρειες. Υπάρχει ένα συγκεκριμένο moodboard ως βάση" επισημαίνει ο Φραγκίσκος. "Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι πρόκειται για ένα on-going-project καθώς καθημερινά προσθέτουμε νέα στοιχεία τόσο στις σουίτες όσο και στους κοινόχρηστους χώρους. Στοιχεία κυρίως από ταξίδια του ιδιοκτήτη Κωνσταντίνου Κωνσταντινίδη. Στόχος είναι να λειτουργεί το The Pinnacle σαν ένα σύγχρονο αστικό διαμέρισμα στο στυλ του εκλεκτικισμού οπού τίποτα δεν μένει στάσιμο αλλά διαρκώς εξελίσσεται". Και σαν γκαλερί, μπορώ να προσθέσω εγώ καθώς στους τοίχους του κλιμακοστασίου έχουν τοποθετηθεί περισσότερα από 300 έργα τέχνης. Φωτογραφίες, γκραβούρες, ελαιογραφίες και πορσελάνες στις εσοχές σε κάνουν να μην θέλεις να μπεις στο ασανσέρ -το οποίο να επισημάνω είναι το αυθεντικό του παλιού εμπορικού. 

Στο ζενίθ του ιστορικού κέντρου της Αθήνας

Ναι βέβαια, δεν έχω γράψει ακόμα ότι το κτίριο λειτουργούσε για χρόνια ως εμπορικό κέντρο με την επωνυμία "Μαύρος". Αυτή ήταν η αρχική του χρήση από την εποχή που οικοδομήθηκε, στη δεκαετία του 70. 

Φωτογραφίες: Θωμάς Γερασόπουλος

 

MissBloom Goes

shopping

Οι Fashion Editors του MissBloom επιλέγουν τα αγαπημένα τους e-shops με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για κάθε περίσταση και κάθε στυλ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ

MUST READ