Casaviva magazine, το νέο τεύχος κυκλοφορεί

Tempo και Fleur de Peau από την Diptyque

Η Diptyque φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια από την κυκλοφορία του L Eau και το γιορτάζει με δύο νέα αρώματα "βουτηγμένα" στην ιστορία του οίκου και την πραγματικότητα των 60s.

Στις αρχές της δεκαετίας του 60, τρεις καλλιτέχνες αποφάσισαν να συνεργαστούν ανοίγοντας στη γωνία Boulevard Saint Germain και Rue de Pontoise στο Παρίσι το πρώτο κατάστημα Diptyque. Ο ζωγράφος Desmond Knox Lee, η αρχιτέκτονας εσωτερικών χώρων Christiane Gautrot και ο σκηνογράφος Yves Coueslant δημιούργησαν ένα μικρό concept store όπου μπορούσες να βρεις συλλεκτικά παιχνίδια, σπάνιες πορσελάνες, διακοσμητικά και υφάσματα καθώς και κάποια αρωματικά κεριά.

Το 1968 συνέβησαν δύο γεγονότα στην Boulevard Saint Germain. Το πρώτο είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο και έχει να κάνει με οδοφράγματα και μια προσπάθεια να αλλάξει ο κόσμος. Το δεύτερο έχει να κάνει με τη δημιουργία ενός ξεχωριστού αρώματος στο γωνιακό concept store. Το "L' Eau" ήταν μια ιδέα του Desmond, ένα άρωμα μοναδικό, ούτε γυναικείο, ούτε ανδρικό. Σήμερα η Diptyque γιορτάζει τα 50 χρόνια από τη δημιουργία του, με δύο ολότελα σύγχρονα αρώματα, που ωστόσο αναφέρονται άμεσα στις μυρωδιές, τις υφές και την τεχνική του L Eau: Το Tempo και το Fleur de Peau. Στη βάση του Tempo είναι τρία διαφορετικά εκχυλίσματα patchouli, του αρώματος που τη δεκαετία του 60 άλλαξε τον κόσμο της αρωματοποιίας, δίνοντας μια αίσθηση ελευθερίας και πνευματικότητας. Η βάση του Fleur de Peau είναι το musk, το συστατικό που εκφράζει καλύτερα τον αρχεοελληνικό μύθο της ένωσης ανάμεσα στην Ψυχή και τον Έρωτα. Δύο σύγχρονοι καλλιτέχνες, η Safia Ouares για το Tempo και ο Dimitri Rybaltchenko για το Fleur de Peau, ανέλαβαν να σχεδιάσουν τις ετικέτες των αρωμάτων, να τους δώσουν εικόνα. Το αποτέλεσμα μαγικό. 

MissBloom Goes

shopping

Οι Fashion Editors του MissBloom επιλέγουν τα αγαπημένα τους e-shops με ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για κάθε περίσταση και κάθε στυλ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΑ

MUST READ