Σταρ της K-pop και άλλοι διάσημοι στη Νότια Κορέα προσελκύουν νέους σε Μουσεία και Γκαλερί

"Η επιρροή των διάσημων στον τομέα της τέχνης παίζει μεγάλο ρόλο στην αγορά τέχνης της Νότιας Κορέας".

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από σταρ της K-pop και άλλες διασημότητες της Νότιας Κορέας που είναι συλλέκτες έργων τέχνης προσελκύουν τους θαυμαστές τους σε Μουσεία και Γκαλερί.
Η Lee Hwa-rang, 26χρονη κάτοικος της Σεούλ, θεωρούσε τον εαυτό της "εντελώς αναλφάβητο" όσον αφορά την τέχνη, όπως αναφέρει στην εφημερίδα "The Korea Herald".
Όταν όμως έγινε θαυμάστρια του ράπερ Kim Nam-joon, ή αλλιώς RM από τους BTS, γνωστού συλλέκτη έργων τέχνης, άρχισε να κάνει αυτό που οι θαυμαστές αποκαλούν "RM Tour", επισκέψεις στα Μουσεία και τις Γκαλερί, στα οποία το είδωλό της συχνάζει.
"Άρχισα να πηγαίνω σε εκθέσεις πέρυσι. Στην αρχή, ήμουν περίεργη για το τι θα ένιωθα βλέποντας αυτά τα έργα τέχνης" είπε η Lee. "Νόμιζα ότι η τέχνη δεν είχε καμία σχέση με εμένα, ότι ήταν κάτι που απολαμβάνουν οι άνθρωποι της κουλτούρας. Αλλά ο RM διέλυσε αυτή την προκατάληψη για μένα" τόνισε προσθέτοντας ότι πλέον της αρέσει η τέχνη.
"Είδαμε πολλούς νέους να έρχονται στο Μουσείο πρόσφατα" δήλωσε ο Han Hee-jin επιμελητής της έκθεσης "Kwon Jin Kyu Centennial: Angel of Atelier" στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Σεούλ.
Την έκθεση για τον πιο σημαντικό γλύπτη στην ιστορία της μοντέρνας τέχνης της χώρας επισκέφθηκαν όσοι γνωρίζουν το έργο του, αλλά και πολλοί νέοι που είδαν φωτογραφία ενός γλυπτού του καλλιτέχνη που δημοσίευσε ο RM στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρόσθεσε.
Η επιρροή των διάσημων στον τομέα της τέχνης παίζει μεγάλο ρόλο στην αγορά τέχνης της Νότιας Κορέας, η οποία αυξάνεται με πρωτοφανή ρυθμό και αναμένεται να ξεπεράσει το ένα τρισεκατομμύριο γουόν (790 εκατομμύρια δολάρια) φέτος. Δεν είναι περίεργο να συναντάς διασημότητες σε μεγάλες εκθέσεις τέχνης όπως οι Kiaf Seoul ή Art Busan. Οι BTS, η ηθοποιός Jun Ji-hyun, ο ηθοποιός Yoo Ah-in, η σταρ της K-pop Chungha, ο τραγουδιστής Lee Seung-gi ήταν παρόντες στα εγκαίνια.
"Η τέχνη δεν είναι ένα βιομηχανικό αγαθό, έχει να κάνει με τις προτιμήσεις κάποιου. Η επιρροή των διασημοτήτων μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση των πωλήσεων, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι βελτιώνεται η ποιότητα της αγοράς. Έρευνα έδειξε ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν αρκετό χρόνο για να μελετήσουν την τέχνη, επομένως ακολουθούν εύκολα διασημότητες όταν αγοράζουν έργα" ανέφερε ο Lee Joon-yub, διευθυντής της Gallery Shilla στη Σεούλ, ο οποίος ανάρτησε ταμπέλα στον προθάλαμο της γκαλερί: "Δεν επιτρέπεται η είσοδος διασημοτήτων, ευπρόσδεκτοι οι λάτρεις της τέχνης".

ΠΗΓΗ : ΑΠΕ-ΜΠΕ