NDP
Με την εκπομπή "Live News" επικοινώνησε το μεσημέρι της Τρίτης 16 Ιουνίου η Μάρω Κοντού, θέλοντας να ξεκαθαρίσει την κατάσταση σε σχέση με τα όσα έχουν κυκλοφορήσει τις τελευταίες ώρες για την υγεία της.
Η αγαπημένη ηθοποιός νοσηλεύτεται πράγματι στο νοσοκομείο "Αττικόν", όπως έχει γίνει γνωστό, ο λόγος ωστόσο δεν έγκειται σε κάποιο καρδιολογικό πρόβλημα, αλλά στο γεγονός πως η ίδια γλίστρησε, έπεσε και χτύπησε το πόδι της. Εξαιτίας αυτού, έχει κάκωση στο αριστερό ισχύο, ενώ έχει σπάσει και ένα πλευρό στο ύψος του πνεύμονα, βρίσκεται παρόλα αυτά εκτός κινδύνου, έχοντας πλήρη επαφή με το περιβάλλον.
"Τα πιο θερμά περαστικά μας. Τη βαθιά εκτίμηση και την αγάπη μας στη Μάρω Κοντού, νομίζω ότι εκφράζω τους πάντες. Την περιμένουμε ξανά γρήγορα κοντά μας. Είναι πολύ ιδιαίτερος και σημαντικός άνθρωπος η Μάρω Κοντού", ανέφερε ο Νίκος Ευαγγελάτος αφότου ειπώθηκαν στον αέρα της εκπομπής του όσα θέλησε να μεταφέρει η Μάρω Κοντού.
Ποιες ήταν οι πρώτες πληροφορίες για την υγεία της ηθοποιού
Ο Μιχάλης Γιαννακός, Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ, μίλησε στην εκπομπή "Buongiorno" του MEGA και επεσήμανε χαρακτηριστικά: "Με ενημέρωσαν οι συνάδελφοι του Αττικόν ότι στη χθεσινή εφημερία, προσήλθε η κυρία Κοντού με πνευμονολογικό πρόβλημα. Αυτή τη στιγμή νοσηλεύεται στην καρδιολογική κλινική και την παρακολουθούν οι πνευμονολόγοι.
Το πρόβλημά της είναι σοβαρό και δίδεται πολύ μεγάλη προσπάθεια από τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό να τα καταφέρει. Μιλάμε για μία ηλικιωμένη γυναίκα, κάνουμε ό,τι μπορούμε. Ελπίζουμε να τα καταφέρει".
Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις
Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr
