Επιστροφή στις ρίζες για την Αναστασία Παντούση | Τα σπιτικά γλυκά από τα "χεράκια" της γιαγιάς της

Η Αναστασία Παντούση απολαμβάνει τις λιχουδιές της γιαγιάς της στο χωριό.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Γέμισμα μπαταριών και διάλειμμα από έναν εξαιρετικά απαιτητικό χειμώνα κάνει η Αναστασία Παντούση, μία από τις πιο όμορφες και ταλαντούχες Ελληνίδες ηθοποιούς της νεότερης γενιάς, την οποία φέτος απολαμβάνουμε στη δημοφιλή σειρά "Το Σπίτι Δίπλα Στο Ποτάμι".

Η γνωστή πρωταγωνίστρια βιώνει την ευτυχία και στην προσωπική εκτός από την επαγγελματική της ζωή, μιας και τα τελευταία χρόνια έχει βρει τον έρωτα στο πρόσωπο του επίσης ταλαντούχου και γοητευτικού, Ιωάννη Παπαζήση.

Διαβάστε Επίσης

Αυτήν τη φορά βέβαια η ίδια επέστρεψε στις ρίζες της και βρέθηκε κοντά στην οικογένειά της, με τις αναρτήσεις της να φέρουν έντονο νοσταλγικό χαρακτήρα, κάνοντας καθέναν και καθεμία από εμάς να αναπολήσει τα δικά του καλοκαίρια στο σπίτι της γιαγιάς.

Κι αυτό γιατί απόλυτοι πρωταγωνιστές στο ταξίδι της ηθοποιού πέρα από την ξεκούραση και την χαλάρωση ήταν αδιαμφισβήτητα οι συνταγές της γιαγιάς της, η οποία ετοίμασε τα πιο νόστιμα σπιτικά γλυκά για την εγγονή της, μεταξύ άλλων αφράτους λουκουμάδες και τον αγαπημένο μικρών και μεγάλων κορμό σοκολάτας.

"Σαν τον κορμό της γιαγιάς ΚΑΝΕΝΑΣ", έγραψε μάλιστα η Αναστασία Παντούση σε μία από τις φωτογραφίες της και εμείς δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε απόλυτα.

"Ερωτευτήκαμε με την πρώτη ματιά"

Στο πλατό της "Super Katerina" βρέθηκε το πρωί της Τετάρτης 13 Μαϊου η Αναστασία Παντούση. Η διάσημη ηθοποιός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στη σχέση που διατηρεί εδώ και τέσσερα χρόνια με τον συνάδελφό της, Ιωάννη Παπαζήση.

"Είναι σημαντικός ο έρωτας, σου δίνει φτερά. Όταν μου τελειώσει ο έρωτας, βαριέμαι, και φαίνεται, δε μπορώ να υπάρχω μέσα σε αυτό. Με τον Ιωάννη Παπαζήση ερωτευτήκαμε πολύ. Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Γνωριστήκαμε στο "Κόκκινο ποτάμι”. Στην αρχή ούτε καν κάναμε παρέα. Δεν είχαμε κάθε μέρα επαφή, προς το τέλος αρχίσαμε να μιλάμε πιο πολύ, γνωριστήκαμε καλύτερα. Ο Ιωάννης είναι λίγο διαφορετικός από μένα στα γυρίσματα. Είναι πιο ήσυχος, θα κάτσει και μόνος του…Είμαστε λίγο σαν αυτό που λένε ότι τα διαφορετικά έλκονται. Πιστεύω ότι ήταν καρμικό να βρεθούμε. Είναι πολύ καλός μπαμπάς. Το βλέπω στην καθημερινότητα. Με κέρδισε το μυαλό του, ο τρόπος που αντιμετωπίζει τα πράγματα, σίγουρα τον θαυμάζω σαν ηθοποιό…Συζητάμε τα επαγγελματικά μας. Θα ρωτήσω τη γνώμη του, κι εκείνος τη δική μου", ανέφερε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο ηθοποιοί επιλέγουν συνειδητά να διατηρούν χαμηλό προφίλ στην προσωπική τους ζωή, προσπαθώντας όσο το δυνατόν να μην τραβούν πάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας.

Διαβάστε Επίσης