Follow us

Χαρά Παππά | Η πρώτη ανάρτηση μετά την αποχώρησή της από το GNTM και ο λόγος που αισθάνεται τυχερή

Να τι ανέβασε στο Instagram.

Πρόσθεσε το Missbloom στη Google
Μπουράκ Χακί και Χαρά Παππά

Την πρώτη της ανάρτηση μετά την αποχώρησή της από το GNTM έκανε πριν από κάποιες ώρες η Χαρά Παππά.

Burak Hakki | Η αλά ελληνικά υποστήριξη στην αγαπημένη του (ΞΑΝΑ)

Η εντυπωσιακή πρώην παίκτρια, θέλησε να ευχαριστήσεις όλους τους συντελεστές του ριάλιτι οι οποίοι και την βοήθησαν -όπως είπε- να προσεγγίσει περισσότερο το όνειρό της στο modelling. Η νεαρή παίκτρια, τόνισε πως αισθάνεται τυχερή για τους ανθρώπους που γνώρισε και είχε κοντά της, δείχνοντας έτσι πως σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός.

Με ένα μακροσκελές κείμενο, και με μία φωτογραφία της, απέδειξε πως εκτός από ομορφιά διαθέτει και έναν όμορφο χαρακτήρα.

«Μην σταματάτε να κάνετε όνειρα κ μην βάζετε ταβάνι σ αυτά !! Θέλω λοιπόν να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους @vickykaya_ , @angelosbratis , @ilianapapageorgiou κ @skoulos που άνοιξαν μια πόρτα στα δικά μου όνειρα , μέσω του @gntmgr ❤️ Επίσης στους «συμμάχους» μ στο παιχνίδι αυτό, τις @elena_hristopoulou κ @genevievevv, ήμουν ειλικρινά πολύ τυχερή που σας είχα κοντά μ ! Σε όλους τους ανθρώπους πίσω από τις κάμερες , χάρηκα πολύ για την συνεργασία μας ! Τέλος ένα τεραααστιο ❤️ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ❤️σ όλους εσάς που ήσασταν δίπλα μου σ αυτό με την στήριξη κ την τεράστια αγάπη σας , είναι ανεκτίμητη η ενέργεια π μου μεταφέρετε κ εύχομαι ν καταφέρω ν απαντήσω σ όλα σας τα μηνύματα ! Είστε υπέροχοι ???????? Τα όνειρα συνεχίζονται...χαμογελάστε ????!», έγραψε χαρακτηριστικά.

Ακολουθεί η ανάρτηση της πρώην παίκτριας του GNTM

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

missbloom.gr image