Follow us

Μαρία Μπακοδήμου | Το οικογενειακό τραπέζι με τον Δημήτρη Αργυρόπουλο και τους γιους της

Με αφορμή τα γενέθλια του μικρότερου γιου της

Πρόσθεσε το Missbloom στη Google
Μαρία Μπακοδήμου

Εκτός από μια επιτυχημένη παρουσιάστρια είναι και μια ευτυχισμένη μανούλα. Ο λόγος για την Μαρία Μπακοδήμου η οποία έχει αποκτήσει δύο γιους από τον γάμο της με τον Δημήτρη Αργυρόπουλο.

#throwback | Η Tζένη Μπαλατσινού ανέβασε φωτογραφία από το πρώτο της show

Μέσα στο 2018, η παρουσιάστρια και ο πρώην σύζυγός της αναγκάστηκαν να αποχαιρετήσουν τον μεγάλο γιο τους, καθώς έφυγε για σπουδές στο εξωτερικό. Ωστόσο, ο Νικήτας Αργυρόπουλος επέστρεψε σπίτι του για τις γιορτές και, με αφορμή τα γενέθλιά του μικρότερου αδελφού του Άρη, έκαναν μια οικογενειακή έξοδο.

Η Μαρία Μπακοδήμου απόλαυσε ένα δείπνο με τον Δημήτρη Αργυρόπουλο και τους γιους τους και δεν παρέλειψε να μοιραστεί με τους διαδικτυακούς της φίλους μια τρυφερή οικογενειακή φωτογραφία, γράφοντας στη λεζάντα: "Λίγο πριν σκορπιστούμε ο ένας στην Ανατολή κι ο άλλος στη Δύση , ένα οικογενειακό δείπνο για τα γενέθλια του Άρη" .

Δες την ανάρτηση παρακάτω:

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

missbloom.gr image