Γυναίκα : Ψυχολογία23 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

10 τρόποι να βελτιώσεις την μέρα σου σε 5′

Πέντε λεπτά είναι αρκετά για να σε κάνουν να νιώσεις διαφορετικά. Πες αντίο στο άγχος και ξεκίνα την ημέρα σου χαρούμενα με δέκα απλούς τρόπους!

10 τρόποι να βελτιώσεις την μέρα σου σε 5'

Ήρθε η ώρα να ξεχάσεις την πίεση, οι ειδικοί προτείνουν να αφιερώσεις στον εαυτό σου 5 ολόκληρα λεπτά δοκιμάζοντας έναν από τους παρακάτω τρόπους.

Δες επίσης: 7 βήματα για μια τέλεια ημέρα! Δοκίμασε τα!

Δες επίσης: Τα 5 χαρακτηριστικά των ευτυχισμένων ανθρώπων

Δες επίσης: Τόλμησε αυτές τις 5 αλλαγές που είναι ικανές να αλλάξουν τη ζωή σου

Βάλε τάξη στο υπνοδωμάτιο σου: Το μυστικό, είναι ν' αρχίζεις να τακτοποιείς το κρεβάτι σου την ώρα που ξυπνάς. Έτσι, όταν επιστρέφεις από μία απαιτητική μέρα θα σε περιμένει ένα ξεκούραστο περιβάλλον χαρίζοντας σου “πυροτεχνήματα” χαλάρωσης.

Ετοίμασε γρήγορο σνακ: Προτού φύγεις από το σπίτι το πρωί, μην ξεχάσεις να πάρεις μαζί σου φρούτα, γιαούρτι, ξηρούς καρπούς. Όταν, το στομάχι σου θα αρχίζει να “παραπονιέται” εσύ θα είσαι εφοδιασμένη.

Καθάρισε το γραφείο σου: Άρχιζε να πετάς άχρηστα έγγραφα, εφημερίδες, περιοδικά και ότι άλλο μπορεί να σε κάνει να χάνεις τον έλεγχο και την συγκέντρωσή σου. Το οργανωμένο περιβάλλον θα σε βοηθήσει να δουλέψεις καλύτερα.

Βάλε μουσική: Πάτα play στο mp3 σου και ξεκίνα να χορεύεις στους ρυθμούς του αγαπημένου σου τραγουδιού. Η μουσική θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις και να ξεφύγεις από τους καθημερινούς σου προβληματισμούς.

Μύρισε λεμόνι: Ένα απλό κόλπο για να αρχίζεις να σκέφτεσαι καθαρά είναι να μυρίσεις λεμόνι. Ιάπωνες επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η ουσία λιναλοόλη που εμπεριέχεται στο λεμόνι αποτελεί το φάρμακο κατά του άγχους. Εναλλακτικά, δοκίμασε λεβάντα ή άρκευθο.

Ξεκίνα γυμναστική: Τέντωσε τα χέρια σου προς τα επάνω, ανασήκωσε για αρκετές φορές τους ώμους σου και ταυτοχρόνως, τέντωσε τα πόδια σου. Αυτό θα σε βοηθήσει, να ηρεμήσεις και να χαλαρώσεις.

Πάρε βαθιές ανάσες: Αυτό που θα σε ξεμπλοκάρει από τον “κυκλώνα” του άγχους είναι να αρχίσεις να παίρνεις βαθιές εισπνοές και εκπνοές για λίγα λεπτά. Απέφευγε να σκέφτεσαι αρνητικά και όλα θα αλλάξουν μέσα σου.

Κράτα ημερολόγιο: Πάρε μολύβι και χαρτί και άρχιζε να γράφεις για αυτά που σε κρατούν καθημερινά ευδιάθετη. Η διαδικασία αυτή, θα σε βοηθήσει να εκτιμήσεις πράγματα και καταστάσεις, οι οποίες σου ήταν μέχρι στιγμής αδιάφορες.

Πάτα τον διακόπτη: Ήρθε η ώρα να ξεφύγεις λίγο από την τεχνολογία και να δώσεις στον εαυτό σου 5' λεπτά ηρεμίας. Κλείσε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές, οι οποίες σου απορροφούν ενέργεια και ζωτικότητα.

Φτιάξε λίστα: Μάθε τι είναι σημαντικό για εσένα την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, τι σε φθείρει και πρέπει να το αφήσεις στην άκρη και ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου για το μέλλον. Κατέγραψε τα σε λίστα και θα αισθανθείς καλύτερα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network