Γυναίκα : Ψυχολογία19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2019

10 τρόποι για να χαλαρώσεις σε 5 μόλις λεπτά

Κάνε ένα 5λεπτο διάλειμμα και απλά χαλάρωσε.

Ποιο ρόφημα μπορεί να σε χαλαρώσει;

Ναι, καταλαβαίνω. Είσαι υπερβολικά απασχολημένη για περιπάτους στο πάρκο, μασάζ και αφρόλουτρα. Όταν όμως η ζωή σου επιταχύνει και απαιτεί όλη την ενέργεια και την προσήλωσή σου, τότε τα πράγματα μπερδεύονται. Δώσε ένα σημαντικό δώρο στον εαυτό σου και κάνε ένα διάλειμμα. Μονάχα 5 λεπτά είναι αρκετά για να σε φέρουν ξανά σε επαφή με το σώμα σου και να καθαρίσουν το μυαλό σου, να επαναφέρουν τη γαλήνη και να σου χαρίσουν ενέργεια για τη συνέχεια.

10 τρόποι για να χαλαρώσεις σε 5 μόλις λεπτά

Τρόπος 1: Πάρε βαθιές ανάσες για 5 λεπτά. Φούσκωσε την κοιλιά σου στην εισπνοή όσο περισσότερο μπορείς και με την εκπνοή βγάλε όλο τον αέρα.

Τρόπος 2: Κάνε μασάζ στα χέρια σου. Ιδίως αν τα χρησιμοποιείς πολύ στη δουλειά σου, μάλλον το έχουν περισσότερη ανάγκη απ’όσο φαντάζεσαι.

Τρόπος 3: Κάθε πρωί ξεκίνα με μερικές ήπιες διατάσεις. Θα σε γεμίσει ενέργεια για όλη την υπόλοιπη ημέρα. Κάθε φορά όμως που αισθάνεσαι γεμάτη ένταση μέσα στη μέρα, επανάλαβέ τες.

Τρόπος 4: Πιες τσάι! Τα ζεστά αφεψήματα έχουν την ιδιότητα να χαλαρώνουν τον οργανισμό από τα μέσα προς τα έξω και η τείνη που περιέχουν δρα θεραπευτικά απέναντι στο θυμό! Θες κι άλλο λόγο;

Τρόπος 5: Άκουσε μουσική. Κάνε ένα μουσικό διάλειμμα έστω για 5 λεπτά. Υπάρχει πάντα ένα τραγούδι που ταιριάζει με τον ψυχισμό της στιγμής και που έχει την δυνατότητα να σε ανακουφίσει στο λεπτό.

Τρόπος 6: Μείνε λίγο μόνη σου. Αν αισθάνεσαι πως η βαβούρα του γραφείου σε καταβάλει βρες ένα ήσυχο σημείο και μείνε εκεί για λίγα λεπτά.

Τρόπος 7: Δες ένα αστείο ή γλυκό βιντεάκι. Δεν υπερβάλλουν όταν λένε στην περιγραφή πως ένα τέτοιο βίντεο μπορεί να φτιάξει την ημέρα σου!

Τρόπος 8: Κλείσε για λίγο τα μάτια σου και φέρε στο μυαλό σου μια ήρεμη ανάμνηση. Προσπάθησε να θυμηθείς ακριβώς πως ένιωθες τότε και δες την αλλαγή στη διάθεσή σου.

Τρόπος 9: Κάνε μια σύντομη βόλτα. Ακόμα κι αν βρίσκεσαι στη δουλειά, αντί να επισκεφτείς το καπνιστήριο στο διάλειμμά σου, κάνε μια βόλτα στο τετράγωνο.

Τρόπος 10: Πιες νερό! Ακούγεται αστείο όμως όταν δεν είναι επαρκώς ενυδατωμένος ο οργανισμός σου μπορεί να αισθάνεσαι εκνευρισμό, κούραση αλλά και πείνα!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network