Γυναίκα : Ψυχολογία04 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ, 2019

5 συνήθειες για την φροντίδα του εαυτού σου που πρέπει να εφαρμόσεις το 2019

Οι στόχοι αυτοί θα κάνουν την καθημερινότητά σου πιο όμορφη

Τις πρώτες μέρες του νέου έτους ξοδεύουμε πολύ χρόνο θέτοντας στόχους για τη χρονιά που θα έρθει, τόσο για την προσωπική μας ζωή όσο και την επαγγελματική μας εξέλιξη. Για παράδειγμα, “Θα χάσω 3 κιλά” , “Θα αποταμιεύω 300 ευρώ το μήνα” ή “Θα πηγαίνω πιο συχνά γυμναστήριο” . Οι περισσότεροι από αυτούς -αν όχι όλοι- δεν εφαρμόζονται ούτε μέχρι την 1η Φεβρουαρίου!

Φέτος, θα θέσουμε στόχους οι οποίοι μπορούν να γίνουν εύκολα μια καλή συνήθεια, βοηθώντας στην σωματική και  ψυχική υγεία μας. Παρακάτω, σου προτείνουμε 5 συνήθειες για την φροντίδα του εαυτού σου που πρέπει να εφαρμόσεις το 2019!

Μια φορά την εβδομάδα, κάνε ένα μεγάλο περίπατο

Όχι, δεν εννοούμε να περπατάς για πολλές ώρες, αλλά να κάνεις μια χαλαρή βόλτα για 30 – 60 λεπτά. Δε χρειάζεται να έχεις κάποιον συγκεκριμένο προορισμό, το νόημα είναι να βγεις έξω, να “καθαρίσεις” το μυαλό σου από σκέψεις περπατώντας και να κάνεις παράλληλα λίγη γυμναστική.

Μια φορά την ημέρα, βάλε το κινητό σου στην λειτουργία “Μην ενοχλείτε”

Δε φαντάζεσαι πόσο αναζωογονητικό είναι για μία ώρα της ημέρας να μην ασχολείσαι με κλήσεις, μηνύματα, emails και Instagram Stories.

Δημιούργησε (και τήρησε ευλαβικά) μια πρωινή και μια βραδινή ρουτίνα χαλάρωσης

Σκέψου τα πράγματα που σου φτιάχνουν τη μέρα (το make up, η απόλαυση του πρωινού καφέ σου), εκείνα που σε ξεκουράζουν το βράδυ (η αγαπημένη σου σειρά στο Netflix, το να διαβάσεις λίγες σελίδες από το βιβλίο που σου αρέσει) και κάνε τα καθημερινές συνήθειές σου. Αυτή η “ρουτίνα” θα σε βοηθήσει να ξεκινάς και να τελειώνεις την ημέρα σου με τον πιο σωστό τρόπο σκέψης.

Κάνε πια καλή πράξη, κάθε μέρα

Η καθημερινή συχνότητα μπορεί να ακούγεται τρομακτική, αλλά δεν εννοούμε μεγάλες χειρονομίες. Μπορείς είτε να παραχωρήσεις τη θέση σου στα μέσα μαζικής μεταφοράς σε κάποιον άλλον είτε να πάρεις καφέ στην συνάδελφό σου, ακόμα και να χαμογελάς όταν περπατάς στο δρόμο. Αυτές οι μικρές πράξεις ευγένειας θα σε κάνουν να νιώσεις τόση ικανοποίηση!

Σχολίασε, χωρίς ντροπή, τις αναρτήσεις των φίλων σου στα social media

Κάθε φορά που θα δεις μια φωτογραφία μιας φίλης σου και σκεφτείς “Μα πόσο όμορφη είναι!” ή “Το φόρεμά της είναι τέλειο! ” , μην το κρατήσεις για τον εαυτό σου. Γράψε τις σκέψεις σου στα σχόλια και σου υπόσχομαι πώς και εσύ αλλά και οι φίλοι σου θα νιώσετε πολύ όμορφα!

Food Resolutions 2019: Τι θέλουμε να τρώμε και να πίνουμε τη νέα χρονιά

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Πώς να καταλάβεις τι σκέφτεται ο άλλος; Μάθε να διαβάζεις το μυαλό των άλλων
Ψυχολογια17 Ιανουαρίου 2019

Πώς να καταλάβεις τι σκέφτεται ο άλλος; Μάθε να διαβάζεις το μυαλό των άλλων

Δε θα ήταν χρήσιμο να ξέρεις τι σκέφτονται οι άλλοι; Οι ειδικοί θεωρούν πως μπορούμε. Ας εξερευνήσουμε, λοιπόν, αυτή την κρυφή δύναμη

Ψυχολογια04 Ιανουαρίου 2019

5 συνήθειες για την φροντίδα του εαυτού σου που πρέπει να εφαρμόσεις το 2019

Οι στόχοι αυτοί θα κάνουν την καθημερινότητά σου πιο όμορφη

Ψυχολογια17 Δεκεμβρίου 2018

Χριστούγεννα 2018 | Πώς να μείνεις εντός budget χωρίς να νιώθεις FOMO

Πέρνα καλά χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα και χωρίς να κάνεις εκπτώσεις στη διασκέδασή σου

Πώς θα κάνεις διαχείριση θυμού με τις συμβουλές της ψυχολόγου
Ψυχολογια14 Δεκεμβρίου 2018

Πως θα κάνεις διαχείριση θυμού με τις συμβουλές της ψυχολόγου

Μετράς μέχρι το 10 ή ουρλιάζεις έξαλλη; Δες ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να διαχειριστείς το θυμό σου

Ψυχολογια10 Δεκεμβρίου 2018

5 τρόποι για να προσφέρεις αυτές τις γιορτές χωρίς (πολλά) χρήματα

Εναλλακτικές ιδέες για να μπεις στο πνεύμα των Χριστουγέννων

Ψυχολογια10 Δεκεμβρίου 2018

Πώς οι μικρές πρωινές ρουτίνες θα κάνουν καλύτερη την καθημερινότητά σου

Κάνοντας αυτά τα πράγματα κάθε πρωί για λιγότερο από 5 λεπτά θα δεις τη ζωή σου να βελτιώνεται αισθητά

Ψυχολογια09 Δεκεμβρίου 2018

3 tips για να εξαφανίσεις το άγχος και την ένταση πριν τα Χριστούγεννα

3 μικρά μυστικά για να παραμείνεις ψύχραιμη και χαλαρή αυτά τα Χριστούγεννα!

Ψυχολογια04 Δεκεμβρίου 2018

6 τρόποι για να απαλλαγείς από το στρες με τον διαλογισμό

Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να νιώσεις πιο ήρεμη

Best of network