Γυναίκα : Ψυχολογία06 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Δεν είσαι πρωινός τύπος; 5 συμβουλές για ένα χαρούμενο πρωινό ξύπνημα

Και γίνε ο πιο ευτυχισμένος πρωινός τύπος.

Δεν είσαι πρωινός τύπος

Δεν είσαι πρωινός τύπος; Ξυπνάς το πρωί με μια κατήφεια; Φτιάξε την πρωινή διάθεσή σου μέσα από 5 απλές συμβουλές, οι οποίες θα θέσουν τις σωστές βάσεις για μια ακόμα πιο υπέροχη ημέρα.

Τι να κάνω το πρωί όταν ξυπνάω; Αυτό είναι τo #1 πράγμα

Δεν είσαι πρωινός τύπος; 5 συμβουλές για ένα χαρούμενο πρωινό ξύπνημα

  1. Βάλε έναν χαρούμενο ήχο ξυπνητηριού, άνοιξε τα μάτια σου, κάτσε 2′ στο κρεβάτι και σκέψου ότι πρόκειται να είναι μια υπέροχη ημέρα, ότι κι αν συμβεί!
  2. Άνοιξε το ραδιόφωνο και βάλε τον αγαπημένο σου σταθμό. Ένα τραγούδι από τα παλιά ή ένα γρήγορο κομμάτι θα σου φτιάξει σίγουρα τη διάθεση. Λίγος χορός και σιγοτραγούδισμα είναι καλοδεχούμενα.
  3. Άνοιξε διάπλατα τις κουρτίνες και άφησε το φως του ήλιου να χυθεί σε όλο το δωμάτιο. Ακόμα κι αν έχει συννεφιά!
  4. Κάνε ένα πρωινό ντους. Εκτός από το ότι θα σε ξυπνήσει, θα σε αναζωογονήσει και χαλαρώσει ενώ η μυρωδιά του αγαπημένου σου αφρόλουτρου θα σε συντροφεύει όλη την υπόλοιπη ημέρα.
  5. Φτιάξε έναν φυσικό χυμό ή ένα δροσερό smoothie που θα σου προσφέρει ενέργεια για την ημέρα και ωραίες μυρωδιές στο σπίτι λίγο πριν αποχωρήσεις. Δες εδώ τα 5 ιδανικά τρόφιμα για smoothie αποτοξίνωσης.

Οι 10 συνήθειες που πρέπει να υιοθετήσεις πριν τις 8 το πρωί

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network