Γυναίκα : Ψυχολογία27 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, 2019

Κυκλοθυμική συμπεριφορά | 6 τρόποι για να την αντιμετωπίσεις

Τα “πάνω” και τα “κάτω” της ζωής και πώς να τα αντιμετωπίσεις.

Κυκλοθυμική συμπεριφορά

Ναι, είναι δεδομένο: Η ζωή έχει “τα πάνω της” και έχει και “τα κάτω της”. Καμιά φορά μάλιστα, έχει και από τα δύο την ίδια περίοδο και τότε είναι που τα πράγματα μπερδεύονται. Γιατί ενώ η περίοδος αυτή που διανύουμε είναι για…γερά νεύρα, οι περισσότεροι προσπαθούμε να κρατήσουμε ψηλά το ηθικό με αποτέλεσμα το πρωί να ξυπνάμε με χαμόγελο, το μεσημέρι να τρώμε με άγχος, το απόγευμα να γυρνάμε σπίτι με αισιοδοξία και το βράδυ να μας βρίσκει μπροστά από το δελτίο ειδήσεων με όλο και αυξανόμενα δυσάρεστα συναισθήματα. Πώς να αντιμετωπίσεις την κυκλοθυμική συμπεριφορά;

Τα 7 μυστικά των ευτυχισμένων ζευγαριών που πρέπει να μάθεις!

Να, λοιπόν, 6 έξυπνοι και αποτελεσματικοί τρόποι για να κρατήσεις το ηθικό σου ψηλά και να αντιμετωπίσεις την κυκλοθυμική συμπεριφορά: 

1. Μην ψάχνεις για την αιτία της κακοκεφιάς σου

Μην αφήνεις το οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα να απασχολήσει το μυαλό σου. Αντιθέτως αναρωτήσου “Τι είναι αυτό που με κάνει χαρούμενη; Τι με κάνει να νιώθω ευγνωμοσύνη και ευτυχία;” και αυτόματα θα νιώσεις καλύτερα.

2. Μην είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου

Όλοι νιώθουμε κακόκεφοι κάποιες φορές, είτε υπάρχει καλός λόγος γι’αυτό είτε όχι. Δεν γίνεται να είσαι πάντα χαρούμενη οπότε επίτρεψε στον εαυτό σου να νιώσει ο,τι βιώνει χωρίς να τον κριτικάρεις γι’αυτό.

3. Μην εμπιστεύεσαι τυφλά τις σκέψεις σου

Προσπάθησε να διαχωρίσεις την κατάσταση που βιώνεις από τις σκέψεις σου για αυτήν. Αν νιώθεις άσχημα, το πιο πιθανό είναι πως οι σκέψεις σου αντικατοπτρίζουν τους φόβους σου για την κατάσταση. Ψάξε τα πράγματα που σε βοηθούν να κάνεις θετικές σκέψεις με καλοσύνη και αγάπη και δες τη διάθεσή σου να αλλάζει μαγικά.

4. Ο πόνος απαιτεί να τον νιώσεις

Η διάσημη ατάκα από την ταινία “Το Λάθος Αστέρι” είναι επίσης μια μεγάλη αλήθεια. Αν νιώθεις πόνο ή δυσαρέσκεια μην αντιστέκεσαι, δώσε αντίθετα όλη την προσοχή σου, αγκάλιασε τον πόνο σου και επίτρεψε του έτσι να σε προσπεράσει σύντομα.

5. Οι δύσκολες περίοδοι είναι εκείνες που σε πάνε μπροστά

Κάθε δύσκολη στιγμή της ζωής σου είναι ένα σημαντικό μάθημα. Κάτι που πρέπει να μάθεις ή να καταφέρεις. Κάτι που θα σε βοηθήσει να ωριμάσεις, να ανοίξεις το μυαλό και την καρδιά σου και να μεταμορφωθείς στο υπέροχο πλάσμα που πάντα προοριζόσουν να γίνεις.

6. Θα περάσει κι αυτό…

Ό,τι κι αν βιώνεις αυτή τη στιγμή είναι σημαντικό να θυμάσαι πως το μόνο σταθερό πράγμα στο σύμπαν είναι η αλλαγή. Έτσι και αυτή η άσχημη στιγμή δε θα κρατήσει για πάντα. Μέχρι να περάσει κάνε τη ζωή σου λίγο πιο εύκολη κάνοντας πράγματα που σε κάνουν να νιώθεις όμορφα. Πήγαινε μια βόλτα στην ύπαιθρο, δες μια ταινία, φάε λίγο παγωτό, κάνε ένα απολαυστικό μπάνιο. Άσε το μυαλό σου να ξεκουραστεί από την υπερανάλυση και διασκέδασε λίγο!

Και πάντα να θυμάσαι: «Η ζωή δεν είναι ποτέ τόσο σοβαρή όσο νομίζει το μυαλό σου πως είναι…» – Eckhart Tolle

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ