Γυναίκα : Ψυχολογία24 ΜΑΡΤΙΟΥ, 2019

7 συνήθειες που οδηγούν στην ευτυχία

Μπορούν να σου αλλάξουν τη ζωή!

Εκτίμησε τον εαυτό σου

Το πρώτο και πιο σημαντικό που πρέπει να κάνεις είναι να ξεκινήσεις να εκτιμάς τον εαυτό σου. Μπορεί να ακούγεται αόριστο, αλλά ο δρόμος της αυτοεκτίμησης ξεκινάει από πράγματα όπως το να μην μπαίνουμε σε λάθος σχέσεις απλά και μόνο επειδή φοβόμαστε να είμαστε μόνοι ή να απομακρύνουμε τοξικά άτομα από τη ζωή μας. Ξεκίνα να φέρεσαι στον εαυτό σου σαν να αξίζεις καλή συμπεριφορά στην δουλειά και στην προσωπική σου ζωή και σύντομα θα αρχίσουν να σε εκτιμούν και οι άλλοι.

Δραστηριοποιήσου

Το πρόβλημα της αναβλητικότητας είναι γνωστή μάστιγα της εποχής μας. Ξέρουμε πολύ καλά την διαδικασία: Ένα βουνό υποχρεώσεων σε κυνηγά ενώ εσύ τις αποφεύγεις συστηματικά, με αποτέλεσμα το στρες και το άγχος να διογκώνονται όλο και περισσότερο. Βάλε τέλος σε αυτή την καταστροφική συνήθεια κάνοντας το πρώτο βήμα με το πιο εύκολο, γρήγορο και απλό αυτών που καλείσαι να κάνεις και θα δεις πόσο πιο εύκολο θα είναι να κάνεις το επόμενο.

Μάθε να λες όχι

Πολλές φορές νιώθουμε την ανάγκη να ικανοποιούμε τους άλλους, αναλαμβάνοντας παραπάνω υποχρεώσεις από όσες μπορούμε να φέρουμε εις πέρας ή δεσμευόμαστε σε δραστηριότητες που δεν μας ικανοποιούν απλά και μόνο επειδή δεν μπορούμε να αρνηθούμε. Εάν δεν έχεις τον χρόνο, τη διάθεση ή τα χρήματα για να κάνεις κάτι, αρνήσου ευγενικά. Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσεις ότι δεν μπορείς να τα έχεις με όλους καλά και ταυτόχρονα και με τον εαυτό σου.

Απόφυγε τους άσκοπους καβγάδες

Σε αρκετές περιπτώσεις, οι τσακωμοί δεν καταφέρνουν τίποτα παραπάνω από την δημιουργία μιας κακής ατμόσφαιρας και ακόμα χειρότερης διάθεσης. Μάθε να αναγνωρίζεις πότε μια διαφωνία με σκοπό και επιχειρήματα μετατρέπεται σε κακόβουλο καβγά, και δες πώς μπορείς να μειώσεις την ένταση και να τον αποτρέψεις. Εάν κάποιος έχει σκοπό να τσακωθεί μαζί σου, μην του δώσεις αυτό που ζητάει, το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κάνεις κακό στον εαυτό σου.

Δείξε αυτοπεποίθηση

Μία λέξη με τεράστιο και σημαντικό νόημα. Τις περισσότερες φορές μπορούμε εύκολα να διακρίνουμε από μακριά αν κάποιος έχει αυτοπεποίθηση, οπότε ξεκίνα να φέρεσαι και να κινείσαι με παρόμοιο τρόπο. Μία καλή τακτική είναι αρχικά να το προσποιηθείς; Φέρε στο μυαλό σου ένα δυναμικό άτομο που θαυμάζεις και σκέψου πώς θα φερόταν σε αντίστοιχη περίπτωση. Είναι αξιοθαύμαστο το πόσο γρήγορα το αίσθημα αυτοπεποίθησης θα γίνει φυσικό χαρακτηριστικό σου.

Γίνε ευγνώμων

Τα αρνητικά πράγματα στη ζωή μας έχουν ένα τρόπο να τρυπώνουν πολύ πιο εύκολα στο μυαλό μας από τα θετικά και να μας χαλάνε την διάθεση. Η ζωή δεν είναι ποτέ τέλεια, οπότε επικεντρώσου στις θετικές πλευρές της. Μπορεί, για παράδειγμα, οικονομικά να βρίσκεσαι σε δύσκολη κατάσταση αλλά πιθανώς να έχεις φανταστικούς φίλους που θα είναι πάντοτε δίπλα σου. Και αυτό σημαίνει πολλά.

Σταμάτα να νιώθεις ενοχές

Επικεντρώσου στο σήμερα και στο τώρα. Χρησιμοποίησε τα λάθη του παρελθόντος για να βελτιωθείς και να διαμορφώσεις σωστά το μέλλον σου, αλλά μην κολλάς σε παλιά γεγονότα, δες τα σαν εμπειρίες και μαθήματα για όσα ακολουθούν.

Μερικές φορές είναι αναγκαίο να κάνουμε μια ανασκόπηση της ζωής και των πράξεων μας και να σκεφτόμαστε αν χρειάζεται να κάνουμε ορισμένες αλλαγές. Συνήθως οι αλλαγές οι οποίες καλούμαστε να κάνουμε είναι πιο πολύ ψυχολογικές παρά πρακτικές, όπως το να πάψουμε να αναβάλλουμε υποχρεώσεις και πράγματα που πρέπει να ολοκληρώσουμε.

Εάν αλλάξεις τον τρόπο που σκέφτεσαι (και στη συνέχεια τον τρόπο που φέρεσαι) και αποβάλλεις τις συνήθειες που σου κάνουν κακό, θα δεις σύντομα τον εαυτό σου πολύ πιο χαρούμενο και παραγωγικό. Διάβασε τη συνέχεια για να δεις πώς μπορείς να βελτιώσεις τη ζωη σου:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network