Γυναίκα : Ψυχολογία02 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Ανήσυχος ύπνος; 5 τρόποι για να είσαι super το πρωί (ακόμη κι έτσι)!

Είχες ανάστατο ύπνο και δεν μπόρεσες να κοιμηθείς καλά το βράδυ; Να οι τρόποι να το αντιμετωπήσεις και να μπορέσεις να πάρεις την ενέργεια που χρειάζεσαι!

Ανήσυχος ύπνος

Και εσύ κι εγώ το ξέρουμε καλά! Όλες έχουμε βρεθεί σ’αυτή τη θέση. Εκεί που έρχεται η ιερή στιγμή του ύπνου, που περίμενες να χαλαρώσεις από την κούραση της ημέρας, αρχίζουν οι σκέψεις και τα στριφογυρίσματα ή αυτό το απόλυτο κενό που μοιάζει σαν αιωνιότητα.

Απλά περιμένεις να σε πάρει ο ύπνος. Άλλες φορές πάλι, μισοκοιμάσαι, βλέποντας κάτι περίεργα όνειρα και το πρωί να αναρωτιέσαι πόση ώρα κοιμήθηκες στην πραγματικότητα. Βέβαια,  το άλλο που σίγουρα σου έχει τύχει είναι να ξυπνάς κάθε λίγο και λιγάκι και ναι, ξέρω, τα νέυρα σου. Εννοείται, την επόμενη μέρα σέρνεσαι και δεν νιώθεις καλά. Έχεις αυτό το συναίσθημα  που μοιάζει με hangover, αλλά αυτή τη φορά δεν σου δόθηκε μαζί και η χαρά του party.

Σίγουρα ένας καλός και ήρεμος ύπνος θα σε βοηθήσει να έχεις καλή διάθεση και ενέργεια την επόμενη μέρα. Πολύ συχνά, ένας ανήσυχος ύπνος, ένας εφιάλτης ή ένα πολύ αληθινό όνειρο, σε επηρεάζει με αποτέλεσμα η διάθεσή σου να είναι εως και πολύ κακή. Έχεις σκεφτεί όμως πόσο σημαντικό είναι να μην αφήσεις κάτι τέτοιο να σε επηρεάζει; Η κακή σου διάθεση μπορεί να έχει αντίκτυπο στην καθημερινότητα και τη δουλειά σου.

Αλλά μην ανησυχείς! Αν είσαι για σήμερα μια από τις τυχερές, σου έχω τη λύση. Ορίστε 5 εύκολοι τρόποι να αναρρώσεις και να νιώθεις καλά μετά από ένα δύσκολο ύπνο:

Δες επίσης:Βγήκε μαύρο highlighter. Τι χρώμα βγαίνει άραγε όταν το εφαρμόζεις;

Σήκω, Ντύσου & Βγές!Το ξέρω, θες να κάθεσαι όλη μέρα στο κρεβάτι, αλλά πίστεψέ με, αυτό μόνο θα επιδυνώσει την κατάσταση. Σήκω, φάε ένα καλό πρωινό και βγες έξω! Ξύπνα το σώμα σου, προσπάθησε να έχεις καλή διάθεση και να κάνεις μια δραστηριότητα που σε ευχαριστεί. Σε καμία περίπτωση μην αφήσεις τον εαυτό σου να κλειστεί στο σπίτι.

Μην ψάχνεις τη λύση στην καφεΪνη!Ίσως νομίζεις πως ο ένας καφές μετά τον άλλον είναι ο τρόπος για να ξυπνήσεις και να πάρεις ενέργεια για τη μέρα. Κι όμως, ο καφές είναι απλά μια προσωρινή λύση που σύμφωνα με τους ειδικούς όχι μόνο δε θα σε κρατήσει για τη μέρα, αλλά σε μεγάλη ποσότητα θα σε κοιμήσει! Με άλλα λόγια, η υπερβολική καφεϊνη λειτουργεί αντίστροφα και καταπραϋνει, παρά δίνει ενέργεια. Προτίμησε να φτιάξεις ένα ζεστό τσάι που θα σε ενυδατώσει! 

Μην κάθεσαι!Σίγουρα νιώθεις κατάπτωση, αλλά το να κάθεσαι και να το υπομένεις δε θα βοηθήσει πουθενά. Προσπάθησε να είσαι όσο το δυνατόν πιο ενεργή: κάνε μια βόλτα ή πήγαινε για περίπατο. Αν είσαι στο γραφείο, κάνε πιο πολλά και μικρά διαλείμματα. Το να κάθεσαι να κοιτάς την οθόνη πολλές ώρες θα σε κουράσει περισσότερο. Το καλύτερο μυστικό είναι να βρεις λίγο χρόνο για γυμναστική: ένα μάθημα yoga θα σε χαλαρώσει και θα σου δώσει ενέργεια. Μη το φοβάσαι!

Κάνε ένα διάλλειμα και απόλαυσε ένα power nap!Η καλύτερη δυνατή λύση είναι να κάνεις ένα μισάωρο διάλειμμα και να κοιμηθείς. Αν είσαι στη δουλειά και δεν μπορείς να ξεκλέψεις λίγο χρόνο κλείσε για μερική ώρα τα μάτια σου. Μέχρι και λίγα δευτερόλεπτα φτάνουν για να χαλαρώσουν τον εγκέφαλό σου!

Μην πιέζεις τον εαυτό σου!Η κούραση σου μετά από μια μέρα στη δουλειά και έναν κακό ύπνο είναι μεγάλη. Όμως, μην πιεστείς να κοιμηθείς νωρίς και να αναπληρώσεις τον ύπνο που έχασες την προηγούμενη μέρα. Μην κάνεις προσπάθεια για να σε πάρει ο ύπνος. Άφησε τον εαυτό σου χαλαρό και κοιμήσου τη συνηθισμένη ώρα, όπως κάνεις κάθε βράδυ. Δε χρειάζεται ο ύπνος αυτός να είναι πριγκιπικός και ξεχωριστός!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network