Γυναίκα : Ψυχολογία29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Γίνε πιο χαρούμενος άνθρωπος σε 6 βήματα

Ένα μίνι οδηγός για να γίνεις ευτυχισμένη.

χαρούμενος άνθρωπος

Μερικές φορές η ζωή «τρέχει» γρηγορότερα απ’όσο μπορείς να διαχειριστείς και νιώθεις πως σιγά σιγά χάνεις τον εαυτό σου. Και για να είμαστε ειλικρινείς, αυτό είναι ένα από τα πιο άσχημα συναισθήματα. Τα καλά νέα είναι πως έχει την ελευθερία να επιλέξεις πώς θα προχωρήσεις. Και σε αυτό το άρθρο, ο μόνος δρόμος είναι μπροστά. Αυτό σημαίνει πως θα αρχίσεις να κάνεις καλύτερες επιλογές για τον εαυτό σου, επιλογές που θα σε κάνουν πιο χαρούμενο άνθρωπο. Πώς θα γίνει αυτό; Ιδού!

Ρώτα τον εαυτό σου, ποια είναι τα αρνητικά πράγματα που σε κρατούν πίσω;

Τι ή (καλύτερα) ποιον αναγνωρίζεις ως τοξικό στη ζωή σου; Μόλις βρεις την πηγή των τοξινών, απελευθέρωσέ τη. Ξεφορτώσου όσους σε γεμίζουν αρνητική ενέργεια και γνωρίζεις καλά πως δε σου κάνουν καλό. Ναι, ακόμα κι αν δεν θέλεις.

Ανακάλυψε τι σου χαρίζει ειρήνη

Ο χρόνος με τους αγαπημένους σου; Μια βόλτα; Ένα ταξίδι; Οτιδήποτε κι αν είναι αυτό που σε ηρεμεί, κυνήγησέ το.

Μείνε θετική και αγνόησε τον αρνητισμό

Είναι πολύ εύκολο να πεις «κοίτα τη φωτεινή πλευρά», αλλά θέλει κόπο για να το πετύχεις. Έχεις κάποιο πρόβλημα; Προσπάθησε να βρεις μια λύση. Η ανησυχία απλώς χειροτερεύει τα πράγματα και δεν ωφελεί.

Νιώσε ευγνωμοσύνη

Υπάρχουν πολλά πράγματα για τα οποία αξίζει να πεις ευχαριστώ – από τα πιο μικρά, όπως η ανατολή του ήλιου, μέχρι τα πιο μεγάλα, όπως μια όμορφη οικογένεια.

Μίλα στον εαυτό σου

Ναι, κοίτα τον εαυτό σου στον καθρέφτη και πες του πόσο φανταστικός είναι και πόσο περήφανος αισθάνεσαι για εκείνον.

Εστίασε στο εδώ και το τώρα

Μη χάνεις το χρόνο σου με το παρελθόν γιατί αυτό συνέβη και πέρασε, αλλά ταυτόχρονα μην ανησυχείς για το μέλλον, αφού δεν έχει έρθει ακόμα. Ζήσε στο εδώ και το τώρα και τα καλύτερα θα έρθουν! Ή, μάλλον, είναι ήδη εδώ! 🙂

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Θλίψη, άγχος, θυμός: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεσματικά
Ψυχολογια18 Σεπτεμβρίου 2018

Θλίψη, άγχος, θυμός: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεσματικά

Μήπως τα αρνητικά συναισθήματα που σε κατακλύζουν είναι συχνό φαινόμενο; Μάλλον ήρθε η ώρα να αναλάβεις δράση!

Ψυχολογια18 Σεπτεμβρίου 2018

Τα 43 πιο στρεσογόνα γεγονότα στη ζωή του ανθρώπου – η κλίμακα του στρες

Η καταγραφή αυτή που παρατίθεται παρακάτω (κι έμεινε γνωστή ως Holmes and Rahe Stress Scale) έγινε με ιεραρχικό τρόπο

πρώτη εντύπωση
Ψυχολογια11 Σεπτεμβρίου 2018

Για την καλύτερη πρώτη εντύπωση πρέπει να γνωρίζεις αυτό!

Το trick για να είσαι σίγουρη πως θα κάνεις καλή, πρώτη εντύπωση.

Ψυχολογια10 Σεπτεμβρίου 2018

7 ημέρες - πρόκληση για να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου

Τι να κάνεις κάθε μέρα για να βελτιώσεις την καθημερινότητά σου

8 έρευνες δείχνουν πώς θα αποκτήσεις γρήγορα καλή διάθεση!
Ψυχολογια06 Σεπτεμβρίου 2018

8 έρευνες δείχνουν πώς θα αποκτήσεις γρήγορα καλή διάθεση!

Τα κακά νέα είναι πως δεν μπορούμε ποτέ να αποκλείσουμε ότι κάτι θα συμβεί που θα χαλάσει τη διάθεση μας. Τα καλά νέα είναι ότι μπορούμε να χαλαρώσουμε ξανά, εύκολα και γρήγορα!

Ευτυχισμένοι άνθρωποι
Ψυχολογια14 Αυγούστου 2018

Οι πραγματικά ευτυχισμένοι άνθρωποι δεν σχολιάζουν τους άλλους

Αυτά που πιστεύουν οι άλλοι για σας είναι η δική τους πραγματικότητα, όχι η δική σας.

Best of network