Γυναίκα : Ψυχολογία22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, 2019

5 καθημερινές συνήθειες που δε φαντάζεσαι σαμποτάρουν την ευτυχία σου

Μικροπράγματα που ΔΕΝ σε κάνουν χαρούμενη

5 καθημερινές συνήθειες που δε φαντάζεσαι σαμποτάρουν την ευτυχία σου

Μερικές φορές, δεν αρκεί μόνο να είσαι υγιής, να ακολουθείς τα όνειρά σου και να κάνεις καλές πράξεις για να νιώθεις χαρούμενη. Συχνά, μικρά, καθημερινά πράγματα σαμποτάρουν την ικανότητά σου να είσαι πραγματικά χαρούμενη. Μήπως θέλεις να τα αλλάξεις;

Ακολουθείς όλους τους φίλους στα social media

Τα social media μας βοηθούν να κρατάμε επαφή με τους φίλους μας, να συνδεόμαστε με άλλους ανθρώπους και να χτίζουμε μία κοινότητα. Ωστόσο, οι περισσότεροι άνθρωποι τα χρησιμοποιούν για να δείξουν την καλύτερη εκδοχή της ζωής τους. Το Instagram αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας, αλλά γιατί να ξοδεύουμε τον χρόνο μας σκρολάροντας και βλέποντας τις ζωές των άλλων, που υποσυνείδητα μάς δημιουργεί FOMO ή την αίσθηση ότι η ζωή μας δεν είναι τόσο ωραία και ενδιαφέρουσα;

Να λοιπόν ένα μικρό tip: απόφυγε τις ιστορίες κάθε λογαριασμού στο Instagram που δεν σε εμπνέουν ή παρακινούν. Αν κάτι τόσο απλό, όσο το να χαζεύεις στο Instagram, δεν σου φέρνει χαρά, απλά άλλαξέ το.

Είσαι εξαιρετικά προσανατολισμένη στον στόχο σου

Οι στόχοι είναι πολύ σημαντικοί στη ζωή μας και συμβάλλουν στην ευτυχία μας. Αλλά όταν είσαι τόσο προσανατολισμένη προς το στόχο, είναι εύκολο να συνηθίσεις να πιστεύεις ότι θα είσαι ευτυχισμένη μόνο όταν φτάσεις σε αυτόν. Η ευτυχία δεν είναι κάτι που απλά μας συμβαίνει, είναι μια δεξιότητα. Εάν δεν είσαι ικανοποιημένη με το πού είσαι τώρα, δεν θα είσαι ευτυχισμένη, ανεξάρτητα από το πού θα βρίσκεσαι στο μέλλον.

Αφιερώνεις πολύ χρόνο και χρήματα για την φροντίδα του εαυτού σου

Είτε πρόκειται για μία μάσκα προσώπου είτε για μία νέα θεραπεία, η φροντίδα του εαυτού σου δεν έχει περιορισμούς.  Αν όμως όλες οι νέες τάσεις ευεξίας σου δημιουργούν άγχος, τότε δεν χρειάζεται να τις ακολουθήσεις. Διάβασε ένα βιβλίο, παίξε με τον σκύλο σου, χαλάρωσε με την κολλητή σου ή μαγείρεψε ένα υγιεινό δείπνο για σένα. Το σημαντικό είναι να αφιερώνεις χρόνο για σένα και όχι τόσο τι θα κάνεις.

Αποφεύγεις καταστάσεις που σε αγχώνουν

Κανείς δεν θέλει να προκαλεί στον εαυτό του άγχος και πίεση ή να αισθάνεται άβολα. Έχεις ποτέ αρνηθεί ένα πάρτι μόνο και μόνο επειδή δεν θα ήξερες αρκετό κόσμο; Λες “όχι” σε νέα χόμπι μόνο και μόνο επειδή αγχώνεσαι;

Ίσως να αποφεύγεις ορισμένες καταστάσεις για να περιορίσεις το άγχος, αλλά αποφεύγοντας οτιδήποτε σε αγχώνει, χάνεις πράγματα καθώς μεγαλώνεις. Αντιμετώπισε τις ανησυχίες σου, δείχνοντας ωριμότητα και τόλμη.

Έχεις υπερβολικά ελεύθερο χρόνο

Σκέψου αυτό: Η εβδομάδα έχει 168 ώρες. Αν εργάζεσαι 9-5, ξοδεύεις 40 από αυτές τις ώρες στη δουλειά. Εάν κοιμάσαι τις απαραίτητες οκτώ ώρες κάθε βράδυ, το σύνολο είναι 56 ώρες. Αυτό σημαίνει ότι έχεις 72 ώρες ελεύθερου χρόνου την εβδομάδα (περισσότερο από όσο νόμιζες μάλλον). Πώς ξοδεύεις αυτές τις ώρες; Αν φτάνεις στο σπίτι μετά δουλειά και κάθεσαι
στον καναπέ μέχρι την ώρα του ύπνου κάθε μέρα, πόσες ώρες “ποιοτικού χρόνου” έχεις;

Τι θέλεις, λοιπόν, να κάνεις; Να τρέξεις στον Μαραθώνιο; Να αρχίσεις μαθήματα ζωγραφικής; Ό,τι κι αν αποφασίσεις έχεις 72 ελεύθερες ώρες. Αν χρησιμοποιείς τις ώρες μετά τη δουλειά για να πετύχεις τους στόχους σου, μπορείς να απολαμβάνεις τα χαλαρά πρωινά της Κυριακής σου, χωρίς να κάνεις τίποτα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network