Γυναίκα : Ψυχολογία10 ΙΟΥΝΙΟΥ, 2019

Πώς να αντιμετωπίσεις τις κρίσεις πανικού στην παρουσίαση ή στο γραφείο

Μάθε τι μπορείς να κάνεις για να έχεις και καλύτερη απόδοση στη δουλειά, και λιγότερο άγχος.

Πώς να αντιμετωπίσεις τις κρίσεις πανικού στην παρουσίαση ή στο γραφείο

Παθαίνεις κρίσεις πανικού στη δουλειά; Οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να τις αντιμετωπίσεις και να μειώσεις το άγχος που σε καταβάλλει.

Κρίσεις πανικού στη δουλειά; Τι να κάνεις;

Κρίση πανικού σε μία παρουσίαση:

Έπαθες πανικό όταν έκανες μια παρουσίαση στη δουλειά και τώρα πρέπει να μιλήσεις ξανά σε κοινό; Μην πανικοβάλλεσαι αν σε πιάσει ξανά το άγχος της απόδοσης. Το μυστικό για να βγεις από την παγωμάρα είναι να κινείσαι. «Φτιάχνοντας απλώς τις κάρτες σου, ή ρυθμίζοντας το μικρόφωνο, ή ακόμη και πίνοντας λίγο νερό, διασπάς το μοτίβο φόβου που μπλοκάρει τον εγκέφαλό σου», λέει ο Peter Meyers, σύμβουλος Επικοινωνίας στην Καλιφόρνια και συγγραφέας του As We Speak.

Έπειτα, καθώς αρχίζεις να μιλάς, κοίταξε ένα φιλικό πρόσωπο στο κοινό. Μόλις βρεις το ρυθμό σου, οι μόνοι που θα μείνουν άφωνοι είναι οι ακροατές σου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network