Γυναίκα : Ψυχολογία04 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, 2017

Πώς να μειώσεις την πίεση στον αυχένα σου

5 καθημερινές συνήθειες που προκαλούν πόνο και πώς να τις διορθώσεις

Υπάρχουν κάποια μέρη του σώματος όπου το στρες συσσωρεύεται και ο αυχένας είναι ένα από αυτά. Η πίεση και η ένταση εντείνονται με τις καθημερινές εργασίες που κάνουμε και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καταπονείται ιδιαίτερα ο αυχένας. Με την επιστροφή στην καθημερινότητα, μετά τη χαλάρωση των διακοπών, είναι μία καλή ευκαιρία να προσέξεις τι προκαλεί περισσότερη ένταση στον αυχένα σου και να μάθεις πώς θα απαλλαγείς από αυτή.

Η στάση στο γραφείο

Περνάμε πολλές ώρες καθισμένοι στο γραφείο αλλά δεν εξασφαλίζουμε πάντα τη σωστή θέση του σώματός μας. Όσο περνάει η ώρα τόσο το σώμα μας συνηθίζει σε λάθος στάση που καταλήγει σε πιάσιμο και πόνους στον αυχένα και στην πλάτη. Σκέψου το ενδεχόμενο να επενδύσεις σε μία εργονομική καρέκλα ειδικά προσαρμοσμένη για να μειώσετε την ένταση στο λαιμό και την πλάτη σου και προσπάθησε να κάνεις τακτικά διαλείμματα για να σηκώνεσαι από τη θέση σου.

Η χρήση του τηλεφώνου

Έχεις νιώσει ποτέ ένα πιάσιμο στο λαιμό σου μετά από μία πολύωρη συνομιλία στο τηλέφωνο; Αν συνηθίζεις να στηρίζεις το ακουστικό στο λαιμό σου κάνοντας παράλληλα άλλες δουλειές, προτίμησε ένα hands free ή ακουστικό bluetooth.

Η οδήγηση

Όπως συμβαίνει με τη λάθος στάση στο γραφείο έτσι και η θέση σου κατά τη διάρκεια της οδήγησης μπορεί να προκαλέσει πίεση στον αυχένα. Για να διορθώσεις το πρόβλημα, τοποθέτησε το κάθισμα του οδηγού στις 100 μοίρες, και τοποθέτησε τα χέρια σου σαν να σχηματίζεις τους δείκτες του ρολογιού 9 και 3 κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Μην ξεχνάς να κάνεις μερικές διατάσεις μόλις κατέβεις από το αμάξι.

Ο ύπνος

Παρόλο που ο ύπνος θα έπρεπε να σε ξεκουράζει και να δρα θετικά στο σώμα σου, συχνά μπορεί να έχει αντίθετα αποτελέσματα. Αν ξυπνάς κουρασμένη ή πιασμένη, σκέψου το ενδεχόμενο να αλλάξεις στρώμα ή μαξιλάρι. Συχνά, το να κοιμάσαι με πολλά μαξιλάρια προκαλεί πόνο στον αυχένα.

Η άσκηση

Είναι εύκολο να συμπιέσεις κατά λάθος τον αυχένα σου ενώ γυμνάζεσαι. Η υπερβολική άσκηση κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος ή κατά τη χρήση οργάνων μπορεί να τεντώσει την πλάτη ή το λαιμό. Απόφυγέ το ακολουθώντας την κατάλληλη τεχνική,  μακριά από απαιτητικές προπονήσεις όταν είσαι ήδη κουρασμένη ή χωρίς την επίβλεψη κάποιου ειδικού.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Ψυχολογια19 Σεπτεμβρίου 2018

7 συνήθειες που θα σε κάνουν χαρούμενη και ευτυχισμένη

Και δεν το λέμε εμείς, αλλά το αποδεικνύει περίτρανα μια πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου Harvard

Θλίψη, άγχος, θυμός: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεσματικά
Ψυχολογια18 Σεπτεμβρίου 2018

Θλίψη, άγχος, θυμός: Πώς θα αντιμετωπίσεις τα αρνητικά συναισθήματα αποτελεσματικά

Μήπως τα αρνητικά συναισθήματα που σε κατακλύζουν είναι συχνό φαινόμενο; Μάλλον ήρθε η ώρα να αναλάβεις δράση!

Ψυχολογια18 Σεπτεμβρίου 2018

Τα 43 πιο στρεσογόνα γεγονότα στη ζωή του ανθρώπου – η κλίμακα του στρες

Η καταγραφή αυτή που παρατίθεται παρακάτω (κι έμεινε γνωστή ως Holmes and Rahe Stress Scale) έγινε με ιεραρχικό τρόπο

πρώτη εντύπωση
Ψυχολογια11 Σεπτεμβρίου 2018

Για την καλύτερη πρώτη εντύπωση πρέπει να γνωρίζεις αυτό!

Το trick για να είσαι σίγουρη πως θα κάνεις καλή, πρώτη εντύπωση.

Ψυχολογια10 Σεπτεμβρίου 2018

7 ημέρες - πρόκληση για να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου

Τι να κάνεις κάθε μέρα για να βελτιώσεις την καθημερινότητά σου

8 έρευνες δείχνουν πώς θα αποκτήσεις γρήγορα καλή διάθεση!
Ψυχολογια06 Σεπτεμβρίου 2018

8 έρευνες δείχνουν πώς θα αποκτήσεις γρήγορα καλή διάθεση!

Τα κακά νέα είναι πως δεν μπορούμε ποτέ να αποκλείσουμε ότι κάτι θα συμβεί που θα χαλάσει τη διάθεση μας. Τα καλά νέα είναι ότι μπορούμε να χαλαρώσουμε ξανά, εύκολα και γρήγορα!

Best of network