Γυναίκα : Ψυχολογία09 ΙΟΥΛΙΟΥ, 2019

Πώς να νικήσεις τις κρίσεις πανικού

Συμβαίνουν στον οποιοδήποτε και συνήθως εκεί που δεν το περιμένεις! Μάθε τι είναι οι κρίσεις πανικού και βρες χρήσιμες πληροφορίες και συμβουλές σε ένα βιβλίο με σκίτσα!

Πώς να νικήσεις τις κρίσεις πανικού

«Τι είναι και γιατί τις ζω τώρα εγώ»; «Μπορώ να τις αντιμετωπίσω ή έτσι θα είναι η ζωή μου από εδώ και στο εξής»; Μπορεί να σου ακουστεί απίθανο, όμως η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι που έχουν ζήσει στη ζωή τους αντίστοιχες καταστάσεις είναι πολλοί περισσότεροι από ό,τι φαντάζεσαι. Δεν είσαι μόνη, δεν είσαι η μόνη και υπάρχουν τρόποι για να νικήσεις το «τέρας» και να πάρεις τη ζωή και πάλι στα χέρια σου.

Τι είναι η κρίση πανικού

Η κρίση πανικού είναι ένα αιφνίδιο επεισόδιο φόβου και άγχους που συνοδεύεται από σοβαρές σωματικές αντιδράσεις. Ο φόβος αυτός δεν απορρέει από κάποιον πραγματικό κίνδυνο ή προφανή αιτία. Αυτή ή αυτός που το βιώνει, νιώθει ότι ξαφνικά χάνει τον έλεγχο της σκέψης και του σώματός του, ότι βιώνει κάποια καρδιακή προσβολή ή ακόμη και ότι πεθαίνει.

Συμβαίνει σε όλους

Οι κρίσεις πανικού δεν αφορούν μόνο τους ανθρώπους με φόβους και αδυναμίες. Μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε βιώνει έντονες καταστάσεις στρες ή αφήνει άλυτα για πολύ καιρό προβλήματα που τον απασχολούν.

Τα συμπτώματα

Η κρίση πανικού μπορεί να σου χτυπήσει την πόρτα οπουδήποτε: στο μετρό, στα μαγαζιά, στο πλοίο, στο αυτοκίνητο, στο κρεβάτι. Τα συμπτώματα μπορεί να είναι διάφορα: αυτιά που βουίζουν, κόμπος στον λαιμό, ταχυπαλμία, χέρια που ιδρώνουν, πόδια που τρέμουν κ.α. Οι σκέψεις που βομβαρδίζουν το μυαλό σου είναι πολλές: νομίζεις ότι πεθαίνεις, ότι τρελαίνεσαι, ότι θα λιποθυμήσεις και θα γίνεις ρεζίλι.

Πώς τις αντιμετωπίζεις

Προσπάθησε να μη τις φοβάσαι! Αντιμετώπισε τις, αντιμετώπισε τα προβλήματα που σε στρεσάρουν και αναζήτησε τη βοήθεια που χρειάζεσαι. Πέρασε περισσότερο χρόνο με τον εαυτό σου και μάθε περισσότερα πράγματα για εσένα αλλά και για τον «εχθρό» που ονομάζεται κρίσεις πανικού. Προσπάθησε να αντιμετωπίζεις τις τρομακτικές σκέψεις που κάνεις όταν βιώνεις μια κρίση καθώς και να ελέγχεις την ένταση που βιώνει το σώμα σου.

Έξτρα βοηθήματα

Αναζήτησε βιβλία ψυχολογίας και αυτοβελτίωσης τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν. Ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πεδίο είναι το «Νικώ τον πανικό» της Κατερίνας Αγγελή.

Πώς να νικήσεις τις κρίσεις πανικού

Η Κατερίνα Αγγελή είναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια γνωσιακής συμπεριφοριστικής προσέγγισης από την Ελληνική Εταιρία Έρευνας της Συμπεριφοράς και στην κλινική της εργασία χρησιμοποιεί το σκίτσο ως τρόπο έκφρασης, επικοινωνίας και μετάδοσης πληροφοριών. Στο βιβλίο της αυτό, τα σκίτσα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, αφού μέσω αυτών με μεθοδικότητα και διάφορα παραδείγματα, ο αναγνώστης μαθαίνει τι είναι οι κρίσεις πανικού, πως εξελίσσονται, πως εδραιώνεται το πρόβλημα και πως τελικά αντιμετωπίζεται. Στις σελίδες του θα βρεις σίγουρα πολλά δικά σου κομμάτια ή κομμάτια δικών σου ανθρώπων που ζουν με τις κρίσεις πανικού. Θα βρεις επίσης πολύτιμες συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου.

Ακολούθησε με στο Ιnstagram: Stamati23
Ακολούθησε με στο https://christinamyprincess.wordpress.com/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network