Γυναίκα : Ψυχολογία10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Πώς θα αγαπήσεις περισσότερο τον εαυτό σου

Μικρά tips και συμβουλές για καλύτερη ψυχική υγεία.

θεραπεία προσώπου για τέλειο δέρμα

Εκτός οτιδήποτε άλλου, το να είσαι ζωντανή στις μέρες μας είναι μια εξαιρετικά αγχωτική διαδικασία. Αυτό δε σημαίνει βέβαια πως είναι μια κατάσταση που δεν παλεύεται και υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να καταπολεμήσεις το στρες. Kαι επειδή το 2019 σιγά-σιγά μας εγκαταλείπει, ορίστε μερικά resolutions για να σταθείς πνευματικά στα πόδια σου ή ακόμη και να βελτιωθείς μέχρι το τέλος του έτους.

Κoιμήσου περισσότερο

Μια πρόσφατη έρευνα του ΠΟΥ αναγνώρισε την έλλειψη ύπνου ως επιδημία, με τα 2/3 των ενηλίκων στις ανεπτυγμένες χώρες να μην συμπληρώνουν το απαραίτητο για την υγεία 8ωρο κάθε βράδυ. Η μακροχρόνια έλλειψη ύπνου μπορεί να προκαλέσει σημαντικές διαταραχές τόσο στη διάθεσή σου όσο και στην ψυχική σου υγεία. «Η πολυετής ανεπάρκεια ύπνου υπονομεύει τη διανοητική ικανότητα καθώς και τη φυσική ζωτικότητα» αναφέρει ο καθηγητής Νευρολογίας και Ψυχολογίας στο Berkeley, Matthew Walker. Οπότε πάρε στα σοβαρά την υπόθεση «ύπνος» αυτή τη χρονιά, σταματώντας να κάνεις κάποια πράγματα ή εφαρμόζοντας αυτά τα tips.

Σταμάτα να ανησυχείς για πράγματα που δεν έχουν συμβεί

Στο βιβλίο του The Worry Cure, ο Dr Robert L. Leahy αποκαλύπτει πως το 85% των πραγμάτων για τα οποία ανησυχούμε, στην πραγματικότητα δεν συμβαίνουν ποτέ. Αυτό που συμβαίνει είναι το άγχος το οποίο εμφανίζεται και σε μερικές περιπτώσεις μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε εμφάνιση κατάθλιψης. Τι μπορείς να κάνεις; Βασικά, να πάψεις να ανησυχείς για όσα δεν έχουν συμβεί ακόμη, χωρίς αυτό να σημαίνει ωστόσο πως είσαι ανεύθυνος.

Δες τη συνέχεια στο gr.askmen.com

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Best of network