Γυναίκα : Καριέρα20 ΜΑΪΟΥ, 2019

23 εύκολοι τρόποι για να αυξήσεις την παραγωγικότητά σου στη δουλειά

Ξεκίνα την εβδομάδα σου δυναμικά

Αύξηση παραγωγικότητας στη δουλειά

Κάθε αρχή της εβδομάδας, η ίδια απόφαση: να βάλεις τα δυνατά σου για να φτάσεις τους στόχους σου και να δώσεις τον καλύτερό σου εαυτό. Παρά τη θέλησή σου όμως δεν είναι δύσκολο να παρεκκλίνεις από τον δρόμο σου, καθώς το να φανείς παραγωγική μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολο.

Πώς θα γίνεις η τέλεια διευθύντρια με τέσσερα απλά βήματα

5 λάθη που κάνεις στη δουλειά (και δεν είσαι η μόνη)

Καθημερινά, ξεκινάς με την καλύτερη διάθεση, αλλά κάπου από το μεσημέρι αρχίζεις να “πέφτεις”. Οι λόγοι που αποσπάται η προσοχή σου είναι αρκετοί – από τους συναδέλφους μέχρι τη σοκολάτα που βρίσκεται στο συρτάρι ή ακόμα και ένα απρόβλεπτο τηλεφώνημα – και δεν είσαι σε θέση να δώσεις πάντα τον καλύτερό σου εαυτό. Τα καλά νέα όμως είναι ότι μπορείς να γίνεις πιο παραγωγική, αποκτώντας απλά μερικές πιο υγιεινές συνήθειες και κάνοντας μικρές αλλαγές στην καθημερινότητά σου.

Αύξηση παραγωγικότητας στη δουλειά: 23 τρόποι να τα καταφέρεις

  1. Κοιμήσου αρκετά: Το ιδανικό είναι επτά με οκτώ ώρες κάθε βράδυ.
  2. Φάε πρωινό. Ξεκινώντας την ημέρα σου με ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες και ελάχιστη ζάχαρη είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γεμίσεις τη μέρα σου με ενέργεια.
  3. Προετοίμασε τα γεύματά σου. Έτσι, δεν θα μπεις στον πειρασμό να επιλέξεις ένα βαρύ, έτοιμο γεύμα ή να υποκύψεις σε συσκευασμένες επιλογές.
  4. Άφησε το ασανσέρ και προτίμησε τις σκάλες. Αυτή η σύντομη άσκηση θα αυξήσει τους παλμούς της καρδιάς.
  5. Απόφυγε το αλκοόλ, καθώς θα καταστρέψει την παραγωγικότητά σου. Προτίμησε ένα δροσιστικό τσάι χωρίς ζάχαρη.
  6.  Επίλεξε τα σωστά τρόφιμα για σνακ. Το ντόνατ δεν είναι φίλος σου, όσο κι αν πιστεύεις το αντίθετο. 
  7. Αφιέρωσε τρία λεπτά για να κάνεις γιόγκα. Ακόμα κι αν πρόκειται μόνο για μερικές στάσεις στο γραφείο σου.
  8.  Πίνε αρκετό νερό.
  9. Ανάπνεε βαθιά. Μειώνει το άγχος και βοηθά στην εστίαση.
  10. Κάνε μερικά roll down.  Είναι σημαντικό να κινητοποιήσεις την σπονδυλική σου στήλη.
  11. Όταν βγαίνεις έξω για φαγητό, κάνε την επιλογή σου με σύνεση. Απόφυγε τις “βαριές” επιλογές και προτίμησε λαχανικά, πρωτεΐνες και καλά λιπαρά.
  12. Πρόσεξε το συναισθηματικό φαγητό. Προσπάθησε να πας για έναν περίπατο αντί να φας ένα σνακ.
  13. Οργανώσου. Ένα ακατάστατο γραφείο θα επηρεάσει σίγουρα την παραγωγικότητά σου.
  14. Αφιέρωσε τρία λεπτά για να κάνεις διαλογισμό.
  15. Φτιάξε μία λίστα με τις υποχρεώσεις της ημέρας το πρωί ή το βράδυ. Έτσι, θα ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις.
  16. Όρισε τον χρόνο που θα απαντήσεις στα email σου, εκτός κι αν πρόκειται για κάτι επείγον.
  17. Σήκω όρθια κάθε μία ώρα για πέντε λεπτά τουλάχιστον. Το σώμα και το μυαλό σου θα σε ευχαριστούν.
  18. Χαμογέλα. Είναι καλό για τη διάθεσή σου.
  19.  Προσπάθησε να εξαλείψεις τους περισπασμούς. Ελαχιστοποίησε τον χρόνο που δαπανείς στο Facebook, το Instagram, ή οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή όσο είσαι στο γραφείο.
  20. Ξεκίνα πρώτα με τις πιο δύσκολες δουλειές.
  21.  Απόφυγε την καφεΐνη το απόγευμα, ειδικά αν έχεις πρόβλημα στον ύπνο.
  22. Χρησιμοποίησε τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα για να ξεκουραστείς.
  23. Μην είσαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό σου. Δεν είναι όλες οι μέρες όσο παραγωγικές θα θέλαμε. Μην ξεχνάς ότι υπάρχει πάντα το αύριο!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΡΙΕΡΑ

Best of network