Γυναίκα : Καριέρα24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ, 2019

Πώς μπορείς να παίρνεις περισσότερες πρωτοβουλίες στη δουλειά

Μία ειδικός από τη Google απαντά

Πώς μπορείς να παίρνεις περισσότερες πρωτοβουλίες στη δουλειά

“Θα όριζα το “παίρνω πρωτοβουλίες” ως βγαίνω από τη ζώνη ασφαλείας μου και ρισκάρω ή διερευνώ ευκαιρίες που δεν είχα εξερευνήσει στο παρελθόν” λέει η Angela Kinsella, senior account strategist για το Google Marketing Solutions.

Παρόλο που κάθε δουλειά είναι διαφορετική, ο τρόπος με τον οποίο σκέφτεται η Angela, μπορεί να σε βοηθήσει ώστε να αρχίσεις να παίρνεις περισσότερες πρωτοβουλίες, είτε βρίσκεσαι στα πρώτα επαγγελματικά σου βήματα είτε θεωρείσαι βετεράνος στον χώρο σου.

5 τρόποι για να δείξεις στο αφεντικό σου ότι μπορείς να πάρεις πρωτοβουλίες

Ξεχώρισε: Κάνε έξυπνες ερωτήσεις, σκέψου πέρα από τα προφανή και συνάντησε ανθρώπους από διαφορετικούς κλάδους για να μάθεις κάτι καινούργιο.

Γίνε ξεκάθαρη: Είναι προφανές ότι ο προϊστάμενός σου πρέπει να γνωρίζει ποιος είσαι και πάνω σε τι δουλεύεις. Επίσης, είναι ιδιαίτερα πολύτιμη η ανταλλαγή ενημερώσεων, ιδεών, ή ακόμα και προκλήσεων που μπορεί να αντιμετωπίζεις με τον διευθυντή σου.

Τέλος, είναι σημαντικό να σε βλέπουν με αυτόν τον τρόπο όλοι οι ανώτεροι, όχι μόνο ο δικός σου manager. Ξέροντας ποια είσαι και τι κάνεις, θα σου ανοίγονται πιο εύκολα οι πόρτες που θέλεις.

Να είσαι εξυπηρετική: Βοηθώντας τους συναδέλφους ή τους προϊσταμένους σου, ενισχύεις το “κοινό καλό” και δεν εξυπηρετείς μόνο το ατομικό σου συμφέρον.

Να είσαι πρόθυμη να ρισκάρεις: Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο manager σου; Μπορείς να τον βοηθήσεις στην επίλυσή τους; Σύμφωνα με την Angela, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζεις τα προβλήματα του προϊσταμένου σου και να μπορείς να συμβάλεις στην επίλυσή τους.

Να είσαι ταπεινή: “Έχω διαπιστώσει καθ ‘όλη τη διάρκεια της καριέρας μου ότι η ταπεινοφροσύνη είναι ένα εξαιρετικά υποτιμημένο αλλά και εκπληκτικά σημαντικό χαρακτηριστικό” τονίζει η Angela. “Η ταπεινοφροσύνη σού επιτρέπει να καλλιεργείς στέρεες πλευρικές και κάθετες σχέσεις, καθώς επίσης και ένα ανοιχτό περιβάλλον επικοινωνίας για feedback”.δ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΡΙΕΡΑ

Best of network