Follow us

10 + 1 αντιστρές συμβουλές από την ομάδα του Missbloom.gr

Εσύ πώς διώχνεις το άγχος; To Miss Bloom team (και η Shape expert) αποκαλύπτουν τα δικά τους tricks για να απαλλαγούν από το stress! 

10 + 1 αντιστρές συμβουλές από την ομάδα του Missbloom.gr


Εσύ πώς διώχνεις το άγχος; To Miss Bloom team αποκαλύπτει τα δικά του tricks για να απαλλαγεί από το stress!

Αυτές τις μέρες όλοι είναι στρεσαρισμένοι. Δεν περνάει ούτε μια εβδομάδα χωρίς να ακούσεις από κάποιον ότι έχει άγχος.


Είναι εύκολο να προσδιορίσουμε τις πηγές του άγχους: οι προθεσμίες στη δουλειά, οι διαπροσωπικές σχέσεις, τα οικονομικά ζητήματα και άλλοι στρεσογόνοι παράγοντες. Κάποιοι άνθρωποι διαχειρίζονται το στρες καλά, αλλά για άλλους μπορεί να είναι καταστροφικό. Μπορεί να προκαλέσει κόπωση, χρόνιους πονοκέφαλους, ευερεθιστότητα, αλλαγές στην όρεξη, απώλεια μνήμης, χαμηλή αυτοεκτίμηση, τρίξιμο δοντιών, ακόμη και κρύα χέρια!

Όλα αυτά τα συμπτώματα είναι πιθανόν να έχουν εξαιρετικά αρνητικές συνέπειες για τη υγεία σου, ακόμα και να οδηγήσουν σε μικρότερη διάρκεια ζωής.


Για το λόγο αυτό, η ομάδα του Missbloom.gr μοιράζεται τα δικά της antistress tips! Δοκίμασέ τα και πες μας το δικό σου! Plus: Τι συστήνει η αρχισυντάκτρια του περιοδικού Shape;

1. «Πάρε βαθιές αναπνοές. Αυτήν την συμβουλή μπορείς να την ακολουθήσεις παντού και πάντα! Οι βαθιές αναπνοές αμέσως σε καλμάρουν, ενώ ταυτόχρονα βοηθάει να φαντάζεσαι ότι φυσάς έξω όλη την κακή ενέργεια, τα αρνητικά αισθήματα και το άγχος». Ελένη Στασινοπούλου

2. «Πιες χαμομήλι. Το τσάι από χαμομήλι έχει χαλαρωτικές ιδιότητες και δρα ως τονωτικό των νεύρων αλλά και ως βοηθητικό για τον ύπνο. Αν στο τέλος της ημέρας δεν μπορείς να ηρεμήσεις, ετοίμασε ένα ωραίο φλιτζάνι με χαμομήλι και ρίξε μέσα λίγο μέλι για έξτρα θρεπτικά συστατικά». Έλενα Πάκου

10 + 1 αντιστρές συμβουλές από την ομάδα του Missbloom.gr

3. «Κάνε ένα διάλειμμα από την τεχνολογία. Αν και το κινητό, το iPod, το iPad, το laptop και η τηλεόραση είναι σπουδαίες ανακαλύψεις, σε κάνουν να νιώθεις συνεχώς “συνδεδεμένος” και “υποχρεωμένος” να απαντάς αμέσως σε κάθε μήνυμα που λαμβάνεις. Μήπως συνεχώς τσεκάρεις τα updates σου στο Twitter, το Instagram, το Pinterest ή το Facebook; Η αποσύνδεση από όλα αυτά ακόμη και για 30 λεπτά θα σε βοηθήσει να χαλαρώσεις. Εγώ βέβαια το 'κανα για 1 μήνα και κάτι». Tάσος Μαστρογιάννης

4. «Περιόρισε την κατανάλωση καφεΐνης για να μειώσεις το άγχος. Η καφεΐνη είναι υπεύθυνη για την νευρικότητα και τις εναλλαγές στη διάθεση». Γαβριήλ Νικολαΐδης

10 + 1 αντιστρές συμβουλές από την ομάδα του Missbloom.gr - εικόνα 2

5. «Ένα ρεπό μια καθημερινή μέρα (ή μισή), ακόμα κι αν δε συμφωνεί το αφεντικό, θα σου δώσει την ευκαιρία να χαλαρώσεις πραγματικά μέσα στο σαββατοκύριακο. Πόσο συχνά γκρινιάζεις για τα πράγματα που έχεις να κάνεις μέσα στο σαββατοκύριακο... μέχρι που είναι πάλι Δευτέρα; Μια ή μισή μέρα μακριά από τη δουλειά, θα μειώσει τα προσωπικά θελήματα ή τις εργασίες για να μην υπάρχουν όταν είναι αναγκαίο να ξεκουραστείς». Βασιλική Καρανζογιάννη

5 Miss Bloom αντιστρές tricks ακόμα και η συμβουλή της Shape Expert στη σελίδα ii


6. «Μάθε να αναγνωρίζεις τα σημάδια του στρες. Αν καταφέρεις να αναγνωρίζεις πότε έρχεται, θα μπορέσεις να το αποφύγεις ευκολότερα». Εύη Σαββαΐδη

7. «Παίρνω αγκαλιά την κόρη μου και μου μεταδίδει τη θετική της ενέργεια! Το συστήνω!». Μαρία Σταμάτη, Beauty Blogger

8. «Την επόμενη φορά που θα νιώσεις κουρασμένη λόγω άγχους ψάξε για λίγο τζίντζερ.
Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από αυτό το πικάντικο καρύκευμα για να σε “ζωντανέψει”!». Αντριάνα Παρασκευοπούλου

10 + 1 αντιστρές συμβουλές από την ομάδα του Missbloom.gr - εικόνα 3

9. «Η άσκηση θα σε βοηθήσει να κοιμηθείς βαθύτερα
και να αισθανθείς πιο χαλαρή τη νύχτα. Ακόμη και μερικές διατάσεις πριν πέσεις για ύπνο, θα σε κάνουν να κοιμηθείς γρηγορότερα και να έχεις έναν πιο ποιοτικό ύπνο». Βίκυ Πασχάλη

10. «Κι εγώ; Αποφεύγω τα επεξεργασμένα τρόφιμα, καθώς μπορούν να προκαλέσουν στρες στο πεπτικό σύστημα, αυξάνοντας απότομα τα επίπεδα γλυκοζης. Τέτοια είναι οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, τα αναψυκτικά, τα τηγανητά, τα fast food, η ζάχαρη, τα προϊόντα από λευκό αλεύρι και αυτά που περιέχουν συντηρητικά». Ναυσικά Μαυρομούστακου

10 + 1 αντιστρές συμβουλές από την ομάδα του Missbloom.gr - εικόνα 4


Και το tip της expert

11. «Ο λιναρόσπορος είναι γνωστός για την ιδιότητα του να βελτιώνει τη διάθεση και να τονώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Είναι εύκολο να το βάλεις παντού σε όλα τα φαγητά ακόμα και στις σαλάτες σου (και στα πρωινά σου smoothies για να αυξήσεις τα Ω-3 λιπαρά οξέα). Εκτός από γεύση θα σε βοηθήσει και στη μείωση του στρες». Φίλια Μητρομάρα, Aρχισυντάκτρια περιοδικού Shape



Διάβασε επίσης:

***Για περισσότερα ακολούθησε τη MissBloom στο facebook & το twitter για να μαθαίνεις όλα τα νέα πρώτη και να απολαμβάνεις εκπλήξεις και δώρα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ