Follow us

Το brand Kenzo συνεχίζει τη συνεργασία με την WWF για την προστασία των τίγρεων

Η συνεργασία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συνέργειας μεταξύ Kenzo και WWF.

Kenzo-WWF Instagram Kenzo

Συνεχίζει την υποστήριξή του σε δράσεις προστασίας των τίγρεων το brand Kenzo με δεύτερη capsule συλλογή σε συνεργασία με την οργάνωση WWF. Η συλλογή Kenzo x WWF, που κυκλοφορεί στις 22 Μαρτίου, έχει το σήμα κατατεθέν, την τίγρη του Kenzo σε νέα γραφικά, σε φούτερ μπλούζες και ζακέτες και T-shirts και και έχει φτιαχτεί με 100% οργανικό βαμβάκι πιστοποιημένο από τον Global Organic Textile Standard (GOTS).

Loading...

Για κάθε κομμάτι που πωλείται, το brand Kenzo δεσμεύεται να δωρίσει 10 δολάρια για τον φιλόδοξο στόχο του TX2, τον διπλασιασμό του πληθυσμού των τίγρεων στην άγρια φύση έως το 2022, το επόμενο Έτος της Τίγρης στο σεληνιακό ημερολόγιο, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2010. Από τις αρχές του 20ου αιώνα, ο παγκόσμιος πληθυσμός των άγριων τίγρεων έχει μειωθεί κατά περισσότερο από 95%, λόγω της ανεξέλεγκτης λαθροθηρίας και της ταχείας απώλειας ενδιαιτημάτων, με περίπου 3.200 άγριες τίγρεις να καταγράφονται το 2010.

Η συνεργασία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συνέργειας μεταξύ Kenzo και WWF καθώς ενώνουν τις δυνάμεις τους σε προγράμματα για τη βελτίωση της βιωσιμότητας της αλυσίδας εφοδιασμού βαμβακιού και του αποτυπώματος νερού.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ