Follow us

Πώς θα διαλέξω σνακ; 6 στρατηγικές για σωστό snacking που δεν παχαίνει

Ιδού οι κανόνες του σωστού snacking για να χορταίνεις χωρίς να παχαίνεις.

snack iStock

Συνεργάστηκε η Δανιέλα Πισιμίση, διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Οι μικρές μπουκιές κατά τη διάρκεια της ημέρας κάνουν καλό ή κακό στη σιλουέτα σου; Οι γκουρού της διατροφής δεν μπορούν να καταλήξουν. Για να είσαι σίγουρη για το αποτέλεσμα, μάθε έξι στρατηγικές που συστήνει η διαιτολόγος-διατροφολόγος Δανιέλα Πισιμίση, για σωστό snacking.

Πώς θα διαλέξω σνακ; 6 στρατηγικές για σωστό snacking που δεν παχαίνει

1.Μη γυμνάζεσαι νηστική

Έχεις πάει στο γυμναστήριο με άδειο στομάχι; Μετά από 10 λεπτά νιώθεις αδύναμη και έτοιμη να τα παρατήσεις. Φάε ένα σνακ των 200 θερμίδων πριν το γυμναστήριο, αν έχουν περάσει πάνω από 2 ώρες από το τελευταίο γεύμα.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ