Follow us

Τρέξιμο σε ανηφόρα | Το πρόγραμμα στο διάδρομο για να κάψεις 300 θερμίδες σε 30'

Αύξησε το ρυθμό καύσης θερμίδων με αυτό το πρόγραμμα τρεξίματος που θα κάνεις στο διάδρομο.

run iStock

Υπάρχει ένα κοινό μυστικό για να αυξήσεις τον ρυθμό που καις κάθε φορά που κάνεις αερόβια στο διάδρομο ή τρέξιμο έξω και αυτό δεν είναι άλλο από την κλίση (ανηφόρα). Η κίνηση σε κλίση κάνει τους μυς σου –ειδικά αυτούς στα πόδια και τους γλουτούς– να δουλεύουν πιο σκληρά, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι καύσεις. Οι προπονήσεις με ανηφόρες, όπως αυτή εδώ, αυξάνουν επίσης την αντοχή σου (γι’ αυτό είναι απαραίτητες στους αθλητές), οπότε με τον καιρό οι πιο δύσκολες προπονήσεις χρειάζονται λιγότερη προσπάθεια.

Διάβασε τη συνέχεια στο shape.gr.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ