Follow us

Γιατί βλέπουν όλοι ριάλιτι;

Αφροδίτη Γραμμέλη και Τίνα Μεσσαροπούλου μιλούν στο Esquire, αναλύοντας το τηλεοπτικό φαινόμενο της εποχής μας.

Survivor SKAI

Το 1949, για τον George Orwell το σενάριο "υποχρεωτικός εγκλεισμός και παρακολούθηση από κάμερες" ήταν μυθιστορηματική επιστημονική φαντασία. Το 2001, το εισαγόμενο προϊόν παραγωγής του John de Mol, ονόματι Big Brother, που προσγειώθηκε στην εγχώρια ιδιωτική τηλεόραση, θεωρήθηκε αρχικά κάτι που μάλλον δεν είχε θέση στην άμεμπτη ελληνική κοινωνία. Ωστόσο, το –κατά γενική ομολογία– "κατάπτυστο" ριάλιτι (ή reality show αν προτιμάς) στέφθηκε με τόση επιτυχία, ώστε να δώσει το πράσινο φως στα κανάλια να ψάξουν κάθε αντίστοιχη εναλλακτική που θα έλκυε τους fans του είδους – και όχι μόνο αυτούς. Η αρχή είχε γίνει.

Δες περισσότερα από Esquire.com.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ