Follow us

Τέσσερα εναλλακτικά μυστικά για λιγότερο άγχος

Περισσότερος ύπνος το Σάββατο, τροφές με σίδηρο και μία καθαρή κουζίνα ίσως είναι ο τρόπος να είσαι πιο ήρεμη

stress iStock

Πρέπει να κοιμάσαι περισσότερο το Σαββατοκύριακο!

Δεν το λέμε εμείς, το λένε επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Σικάγου. Έπειτα από μια περίοδο λιγοστού ύπνου –λιγότερες από 4,5 ώρες επί τέσσερις διαδοχικές νύχτες– οι συμμετέχοντες σε μελέτη είχαν κατά 23% αυξημένη ευαισθησία στην ινσουλίνη, κατάσταση που αυξάνει τις πιθανότητες να παρουσιαστεί διαβήτης. Όταν όμως στη συνέχεια πέρασαν δύο νύχτες καλού και ξεκούραστου ύπνου –σχεδόν από 10 ώρες κάθε βράδυ–, η ευαισθησία τους στην ινσουλίνη επέστρεψε στο φυσιολογικό. Τι σημαίνει αυτό;

Διάβασε περισσότερα στο shape.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ