Follow us

E-food: Πώς κατέστρεψε το brand name της με το λάθος μήνυμα - "Γκρεμίστηκε" η εφαρμογή μετά τον σάλο

E-food: Πώς κατέστρεψε το brand name της με το λάθος μήνυμα - "Γκρεμίστηκε" η εφαρμογή μετά τον σάλο

MissBloom TEAM
efood iStock

Δεν ήταν μυστικό ότι στην αγορά της διανομής προϊόντων, το freelancing ήταν ένας από τους τρόπους συνεργασίας. Και ούτε ήταν μόνο η Εfoοd που χρησιμοποιούσε τη συγκεκριμένη λύση.

Remaining Time-0:00

Fullscreen

Mute

Η συγκεκριμένη εταιρεία κατάφερε όμως να συγκεντρώσει όλα τα πυρά πάνω της και να "γκρεμίσει" την βαθμολογία του app της εξαιτίας του περίφημου μηνύματος που έστειλε. Άλλο να εκβιάζεις τους εργαζόμενους με μηνύματα "ή freelancer ή απολύεσαι", και άλλο να δίνεις τη δυνατότητα σε έναν εργαζόμενο να συμπληρώσει το εισόδημά του στις ώρες και στις ημέρες που εκείνος έχει τη δυνατότητα να απασχοληθεί.

Η "υπόθεση efood" επαναφέρει στο προσκήνιο ένα μείζον εργασιακό ζήτημα το οποίο χάθηκε μέσα στην πολιτική αντιπαράθεση που ξέσπασε χθες με την αντιπολίτευση να κατηγορεί την κυβέρνηση ότι το φαινόμενο του freelancing οφείλεται στον νόμο Χατζηδάκη και το υπουργείο Εργασίας να απαντά ότι ο νέος νόμος στηρίζει τους ταχυδιανομείς.

Συνέχισε την ανάγνωση στο thetoc.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ