Οι Αττικές Εκδόσεις και η Lotame ανακοινώνουν την έναρξη στρατηγικής συνεργασίας για συλλογή και χρήση data

Ακόμα πιο αποτελεσματικές δυνατότητες στόχευσης σε ένα premium, transparent και brand safe περιβάλλον.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Με τη χρήση του audience management platform & Panorama ID™ της Lotame, το Attica Media Marketplace θα παρέχει στους διαφημιζόμενους, ακόμα πιο αποτελεσματικές δυνατότητες στόχευσης σε ένα premium, transparent και brand safe περιβάλλον. Παράλληλα οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένο και ποιοτικό περιεχόμενο, με βάση τις προτιμήσεις τους όπως αυτές διαμορφώνονται κατά τη διάρκεια της περιήγησης τους στα site του ομίλου.

O Δημήτρης Νικολακόπουλος, Chief Digital Officer του Ομίλου, δήλωσε: "Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το ξεκίνημα της συνεργασίας μας με τη Lotame. Ο Όμιλος έχοντας ως βασική προτεραιότητα, την κάλυψη των σύγχρονων αλλά και μελλοντικών αναγκών, χρηστών και διαφημιζόμενων, θα συνεχίσει να πρωτοπορεί και να επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες, στα πρότυπα των μεγαλύτερων publisher διεθνώς.”

Ο Ross McMillan, VP CommercialSolutions EMEA της Lotame.’δήλωσε: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τον όμιλο Αττικών Εκδόσεων και φέρνουμε την κορυφαία τεχνολογία χρήσης και αξιοποίησης data στην ελληνική αγορά”.