Το Παιχνίδι του Καλαμαριού ως διαδικτυακή παγίδα

Έτοιμοι για παιχνίδι; Όχι όταν το Squid Game μετατρέπεται σε δόλωμα για τη διάδοση κυβερνοαπειλών.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Το Παιχνίδι του Καλαμαριού, κατάφερε σε σχεδόν ένα μήνα να γίνει η μεγαλύτερη επιτυχία στην ιστορία του Netflix με περισσότερους από 111 εκατομμύρια θεατές. Το αυξημένο ενδιαφέρον των θεατών έστρεψε τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου στην εκμετάλλευση της προθυμίας τους να παρακολουθήσουν την εκπομπή, αξιοποιώντας δημοφιλή σχήματα διαδικτυακής απάτης.

Δες περισσότερα στο Esquire.com.gr

Tags