Follow us

"Εμείς οι Γυναίκες..."

Μία καμπάνια αφιερωμένη σε όλες τις γυναίκες που συνδυάζουν καριέρα και οικογένεια με πολλές θυσίες αλλά κυρίως με αγάπη.

MissBloom TEAM
working-mom

"Έχεις σχέση; Άντε τι περιμένεις; Τώρα που είσαι νέα και "περνάει" η μπογιά σου. Μήπως να κάνατε ένα παιδάκι; Τι σημασία έχει που δεν είστε "καλά" οικονομικά; Αργότερα δεν θα μπορείς και θα το μετανιώσεις. Το βιογραφικό σας είναι εξαιρετικό και πολύ ενδιαφέρον αλλά θα ήθελα να σας κάνω και μία τελευταία ερώτηση: Σκοπεύετε να γίνετε μητέρα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια; Πολύ σύντομα δεν επιστρέφεις στη δουλειά μετά τη γέννα; Το μωρό τι το έκανες;", είναι μερικές μόνο από τις ατάκες που ακούει μία γυναίκα από την ηλικία των 30 ετών - ή και νωρίτερα -, σχεδόν σε καθημερινή βάση.

Για πολλά χρόνια η κοινωνία αλλά και οι άνθρωποι που την απαρτίζουν, είχαν δημιουργήσει έναν πολύ συγκεκριμένο ρόλο για τη γυναίκα. Μάνα, στο σπίτι, να φροντίζει το νοικοκυριό και τα παιδιά. Με τη γυναικεία χειραφέτηση αλλά και με πολλούς άλλους αγώνες που ακόμα δίνονται καθημερινά, τα δεδομένα άλλαξαν. Η ισότητα των δύο φύλων έχει μπει στο επίκεντρο και η θέση της γυναίκας μέσα στην κοινωνία δεν είναι ψιλά γράμματα σε μία κοινωνική σύμβαση που δημιουργήθηκε και ελέγχεται από άντρες.

Η σημερινή γυναίκα, θέλει, έχει ανάγκη και μπορεί να συνδυάζει ταυτόχρονα πολλούς και διαφορετικούς ρόλους. Αυτόν της γυναίκας, της μητέρας, της εργαζόμενης που έχει φιλοδοξίες. Έχει αυτοπεποίθηση και όνειρα. Δεν χρειάζεται να απολογείται σε κανέναν για τις επιλογές της, εφόσον αυτές την κάνουν ευτυχισμένη. Διεκδικεί ίσες ευκαιρίες με τους άντρες και με αργά αλλά σταθερά βήματα φαίνεται πως τις κερδίζει (αν και έχουμε δρόμο ακόμα).

Στο πλαίσιο της εργασιακής ισότητας κινείται και η Lidl Ελλάς η οποία θεωρεί τις ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον, αδιαπραγμάτευτες. Η δέσμευση και η συμμετοχή της εταιρείας σε ενέργειες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό και αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση.

"Εμείς οι Γυναίκες..."

Ο φαινομενικά κόντρα ρόλος καριερίστριας – μητέρας παύει να είναι κόντρα. Οι γυναίκες μπορούν και τα συνδυάζουν. Γιατί οι γυναίκες καριέρας, μεγαλώνουν παιδιά και οι γυναίκες μαμάδες, κάνουν καριέρα.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς "Εμείς οι Γυναίκες..." πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: "Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες", η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης "Εμείς οι γυναίκες…", υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Η καμπάνια εστιάζει στην προβολή έξι γυναικών, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε γυναίκα αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο και εν συνεχεία η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Ακουλουθούν τα 4 πρώτα βίντεο των πρωταγωνιστών:

Σμαράγδα Λιάτσικου

Η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής.

H Σμαράγδα Λιάτσικου το 2019, στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη με ρεκόρ μονάδων στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πάντα είχε το όνειρο να γίνει γιατρός. Η ίδια δηλώνει "όταν κάτι το θέλεις πολύ το καταφέρνεις και το καταφέρνεις καλά".

Λένα Αρώνη

Πώς συνδυάζεται η καριέρα με την οικογένεια;

Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη δηλώνει: "Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που στην αρχή φοβήθηκα να συνδυάσω την καριέρα με τη δημιουργία οικογένειας. Παρόλα αυτά το τόλμησα, γιατί θέλει τόλμη… Εμείς οι γυναίκες πρέπει να είμαστε σίγουρες και να μην φοβόμαστε…Είμαστε πολύ δυνατές, αποτελεσματικές, αναντικατάστατες".

Μαρία Κακαλή

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογένεια, τα παιδιά και την ενασχόληση με τα κοινά;

Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή μοιράζεται τη δική της ιστορία: "Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου…Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα"

Βασιλική Αδαμίδου

Μια μητέρα σε έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης.

Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια κατέχει μία απαιτητική θέση έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια, μία απόφαση που όπως δηλώνει η ίδια ήταν απόλυτα συνειδητή και απαιτούσε σωστές προτεραιότητες στον σωστό χρόνο.


Women Empowerement - Με την υπογραφή της πρωτοβουλίας του ΟΗΕ, η Lidl Ελλάς θέτει ένα παράδειγμα ίσων ευκαιριών

Η εταιρεία έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ