Follow us

"Spencer" | Η εκδίκηση της Κristen Stewart

Μία από τις πιο υποτιμημένες ηθοποιούς της γενιάς της δίνει την ερμηνεία της ζωής της στο ρόλο της αείμνηστης πριγκίπισσας Diana.

MissBloom TEAM
ταινια

Ξύλινη, άνευρη, άχρωμη, άβολη και κενή. Αυτοί είναι μονάχα μερικοί από τους χαρακτηρισμούς που συνόδευαν την Κristen Stewart για το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας της. Η Αμερικανίδα βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας από πολύ νωρίς, κάνοντας από παιδί ακόμα τα πρώτα της βήματα στην υποκριτική, ωστόσο ουδέποτε ένιωσε οικεία με την (υπερ)έκθεση στα μέσα. Το ομολόγησε, μάλιστα, σε μία από τις συνεντεύξεις της: "Ποτέ μου δεν ήθελα να γίνομαι αντικείμενο προσοχής, ούτε ήμουν από εκείνα τα παιδιά που ήξεραν πως από πάντα ήθελαν να γίνουν διάσημα". Κι όμως, το 2012, λίγο πριν την ολοκλήρωση του franchise που την έκανε σταρ διεθνούς εμβέλειας ("Λυκόφως"), έστω "άθελά" της, η Stewart ήταν η πιο ακριβοπληρωμένη ηθοποιός του κόσμου σε ηλικία μόλις 22 ετών. Μαζί με την επιτυχία, βέβαια, συνεχίστηκαν οι υποτιμητικοί χαρακτηρισμοί για την εξωτερική της εμφάνιση και η αμφισβήτηση των ερμηνευτικών δυνατοτήτων της. Έτσι, μοιάζει ειρωνικό πως δέκα χρόνια μετά, την περασμένη άνοιξη, το όνομά της βρισκόταν μαζί με εκείνο των Jessica Chastain, Οlivia Colman, Penelope Cruz και Νicole Kidman, στις υποψηφιότητες των βραβείων Όσκαρ για τον α’ γυναικείο ρόλο. Όχι κι άσχημα για μια ατάλαντη ε;

Σε μια κινηματογραφική πορεία που υπέφερε συχνά από συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα, όπως επίσης συζητήσιμες καλλιτεχνικές επιλογές, μοιάζει δίκαιο που τώρα χάρη στο "Spencer" (Πάμπλο Λαραΐν) η Stewart απολαμβάνει μια αρκετά αργοπορημένη αναγνώριση του ταλέντου της. Αλλά για να φτάσει στο σημείο να τιμάται με μια υποψηφιότητα από την Αμερικανική Ακαδημία, χρειάστηκε να περάσει από πολλές μεταλλάξεις και κυρίως να ξεπεράσει τη διάχυτη δυσπιστία προς τις ικανότητές της.

Δείτε περισσότερα στο athinorama.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ