Αλλάζουν στρατηγική τα σούπερ μάρκετ - Περικοπές στα φυλλάδια προσφορών λόγω κόστους

Ορατό είναι το ενδεχόμενο να υπάρξουν περικοπές στα φυλλάδια προώθησης των προϊόντων που διατίθενται σε προσφορά στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Ορατό είναι το ενδεχόμενο να υπάρξουν περικοπές στα φυλλάδια προώθησης των προϊόντων που διατίθενται σε προσφορά στα ελληνικά σούπερ μάρκετ.

Η συγκεκριμένη συζήτηση βρίσκεται αρκετά έντονα στο προσκήνιο το τελευταίο χρονικό διάστημα από πολλές μεγάλες αλυσίδες, οι οποίες εκδίδουν εκπτωτικά φυλλάδια με προϊόντα των προμηθευτών τους προκειμένου να επικοινωνήσουν τις συγκεκριμένες προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό. Πληροφορίες αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο εφόσον υλοποιηθεί, θα ξεκινήσει να γίνεται πράξη εντός του 2023, μία απόφαση ωστόσο η οποία θα έχει αρκετές διαφορετικές παραμέτρους να λάβει υπόψη της.

Οι περισσότερες αλυσίδες με εξαίρεση τη Lidl εκδίδουν φυλλάδιο προϊόντων ανά δύο εβδομάδες, κάτι που σημαίνει ότι το κόστος για την εκτύπωση και κυρίως το κόστος του χαρτιού είναι ιδιαίτερα υψηλό το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Σε ό,τι αφορά τη Lidl η συχνότητα έκδοσης εκπτωτικού φυλλαδίου είναι φορά ανά εβδομάδα, καθότι το εκπτωτικό φυλλάδιο αποτελεί τη μεγάλη της δύναμη και βασικό εργαλείο επικοινωνίας με τους πελάτες της. Η διανομή του γίνεται κατά τις ημέρες Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και κάθε νέο φυλλάδιο είναι πλέον διαθέσιμο στα καταστήματα κάθε Πέμπτη. Όπως αναφέρουν πηγές κοντά στην αλυσίδα, προς το παρόν δεν έχει μειωθεί το τιράζ, δηλαδή ο αριθμός των εντύπων που τυπώνονται, ωστόσο έγιναν δοκιμές κυρίως για περιβαλλοντικούς λόγους αλλά και για λόγους εξοικονόμησης κόστους σε κάποιες περιοχές ως μία μορφή σφιγμομέτρησης των αντιδράσεων που θα μπορούσαν να προκύψουν από πλευράς του καταναλωτικού κοινού.

Δείτε περισσότερα στο thetoc.gr