Follow us

Όταν η μόδα συνάντησε το Spotify

Etro και Spotify δημιούργησαν έναν (ακόμη) δίαυλο επικοινωνίας με τεράστια δυναμική.

MissBloom TEAM
Fashion and Spotify iStock

Αγαπημένο "χόμπι" της μόδας αποτελεί η συνεργασία και η έμπνευση από άλλους χώρους, όπως μερικά αθλήματα (βλέπε ποδοσφαιρικές φανέλες που έχουν κατακλύσει το street style), η τεχνολογία (βλέπε προσόψεις καταστημάτων βγαλμένες από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας) και τώρα, πρόσφατα και η μουσική.

Εντάξει, η αλήθεια είναι πως αυτοί οι δύο χώροι ανέκαθεν αντάλλαζαν στοιχεία μεταξύ τους και θεωρούνται αλληλένδετοι, ωστόσο, η νέα συνεργασία του οίκου μόδας Etro με το Spotify, εγκαινιάζει μία νέα μορφή σύμπραξης, που μας κέντρισε έντονα το ενδιαφέρον.

Με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (19-25 Σεπτεμβρίου 2023), γεννήθηκε το Runway, μία playlist 45 κομματιών, που είναι ήδη διαθέσιμη για ακρόαση στην πλατφόρμα και που ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Marco De Vincenzo, επιμελήθηκε προσωπικά για να "αφηγηθεί" στους ακροατές τη σχέση του με τη μουσική.

Δες περισσότερα στο esquire.com.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ