Όταν η μόδα συνάντησε το Spotify

Etro και Spotify δημιούργησαν έναν (ακόμη) δίαυλο επικοινωνίας με τεράστια δυναμική.

ΓΡΑΦΕΙ: MissBloom TEAM

Αγαπημένο "χόμπι" της μόδας αποτελεί η συνεργασία και η έμπνευση από άλλους χώρους, όπως μερικά αθλήματα (βλέπε ποδοσφαιρικές φανέλες που έχουν κατακλύσει το street style), η τεχνολογία (βλέπε προσόψεις καταστημάτων βγαλμένες από κάποια ταινία επιστημονικής φαντασίας) και τώρα, πρόσφατα και η μουσική.

Εντάξει, η αλήθεια είναι πως αυτοί οι δύο χώροι ανέκαθεν αντάλλαζαν στοιχεία μεταξύ τους και θεωρούνται αλληλένδετοι, ωστόσο, η νέα συνεργασία του οίκου μόδας Etro με το Spotify, εγκαινιάζει μία νέα μορφή σύμπραξης, που μας κέντρισε έντονα το ενδιαφέρον.

Με αφορμή την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου (19-25 Σεπτεμβρίου 2023), γεννήθηκε το Runway, μία playlist 45 κομματιών, που είναι ήδη διαθέσιμη για ακρόαση στην πλατφόρμα και που ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Marco De Vincenzo, επιμελήθηκε προσωπικά για να "αφηγηθεί" στους ακροατές τη σχέση του με τη μουσική.

Δες περισσότερα στο esquire.com.gr