Όταν καλείς την Kim Kardashian για να συμμετάσχει στη νέα σου σειρά, γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι το project σου θα αποτελέσει κόκκινο πανί. Κάπως έτσι σκέφτηκε ο Ryan Murphy, δημιουργός της σειράς "All's Fair” τρίβοντας με ικανοποίηση τα χέρια του. Ο στόχος λογικά επετεύχθη: Η σειρά είναι η πιο πολυσυζητημένη παγκοσμίως και ταυτόχρονα η πιο κακή. Σε μία ιστορική στιγμή για τα τηλεοπτικά δεδομένα, κατάφερε να συγκεντρώσει το απόλυτο 0 – ναι τη γνωστή κουλούρα – στο Rotten Tomatoes ενώ οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί των Μέσων όλου του κόσμου, δίνουν και παίρνουν. "Μπορεί κάλλιστα να είναι το χειρότερο τηλεοπτικό δράμα που έχει γίνει ποτέ” έγραψε η εφημερίδα The Times, ενώ ο Guardian – που τελευταία έχει ξεσπαθώσει – αναφέρει "Δεν ήξερα ότι είναι ακόμη δυνατόν να φτιάξεις τόσο κακή τηλεόραση”. Προσωπικό αγαπημένο είναι η ατάκα: "Ποιος ξέρει με τι εκβιάζουν την Glenn Glose για να την αναγκάσουν να παίξει στη συγκεκριμένη σειρά”.
Πρόκειται για ένα γυναικείο δράμα με επίκεντρο πετυχημένες δικηγόρους οι οποίες αναλαμβάνουν να υπερασπιστούν γυναίκες σε υποθέσεις διαζυγίων. Πόσο χάλια θα μπορούσε να πάει αυτό; Κι όμως πολύ. Διότι εκτός του καστ, φαίνεται και ο Ryan Murphy να έχει χάσει τη φόρμα του. Ο δημιουργός των πάλαι ποτέ αριστουργημάτων, τα τελευταία χρόνια βαδίζει σε αχαρτογράφητα νερά και δεν δείχνει καμία διάθεση να... αναδυθεί. Παρόλα αυτά, συνεχίζει το τηλεοπτικό του ταξίδι, προσφέροντας τη δυνατότητα στους αδυσώπητους κριτικούς να τον στήνουν στον τοίχο ξανά και ξανά.
Women Power | Πώς η απάντηση της Fátima Bosch στην προσβολή, έδωσε άλλο νόημα στα Miss Universe 2025
Ας πάμε όμως στα δικά μας και ας αφήσουμε τη διεθνή κοτσάνα που ακούει στο όνομα "Αll's Fair”. Επειδή είμαστε πολύ δίκαιοι άνθρωποι και επειδή πάνω απ' όλα κοιτάζουμε την καμπούρα τη δική μας, ψάξαμε στο IMDB τις ελληνικές σειρές με τη χαμηλότερη βαθμολογία. Προς μεγάλη μας έκπληξη, συνειδητοποιήσαμε ότι τις περισσότερες από αυτές – αν όχι όλες -, όχι μόνο τις έχουμε παρακολουθήσει, αλλά τις έχουμε αγαπήσει κιόλας. Μας έχουν προσφέρει επικούς καλτ χαρακτήρες και ιστορικές ατάκες. H ασυμφωνία μας με τις κριτικές είναι μάλιστα τόσο έντονη που έχουμε αρχίσει να αναρωτιόμαστε, μήπως τελικά το "All's Fair” είναι ένα παρεξηγημένο αριστούργημα (ok όχι).
Σε κάθε περίπτωση ιδού η λίστα με τις ελληνικές σειρές:
Άνω – Κάτω (Ant1 2006 -2007) 5,5/10
"Έξι κεφάτοι νέοι, τρεις άντρες και τρεις γυναίκες ζουν στην ίδια πολυκατοικία, έχουν τα ίδια στέκια και βιώνουν μαζί τα αισθηματικά, τα επαγγελματικά αλλά και τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας νέος άνθρωπος στη σημερινή Αθήνα". Σας θυμίζει κάτι; Μα φυσικά τα αγαπημένα σε όλους "Tα Φιλαράκια” σε greek version. Πολύ τίμια η προσπάθεια του καναλιού και πολύ φρέσκοι οι πρωταγωνιστές αλλά φαίνεται ότι οι κριτικοί δεν συμφωνούν μαζί μας. Κρίμα γιατί είχαμε επενδύσει συναισθηματικά.
Κάτι Τρέχει με τους Δίπλα (Mega 1999 – 2000 ) 5,5/10
"Δύο ζευγάρια τελείως διαφορετικά μεταξύ τους μένουν στο ίδιο κτιριακό συγκρότημα. Ο Θανάσης διατηρεί μαγαζί- βιτρίνα με κινητά. Πίσω από αυτό έχει στήσει βιοτεχνία με παράνομα CD. Η γυναίκα του Γωγώ φιλοδοξεί να γίνει λαϊκή τραγουδίστρια. Ο Μάνος είναι ζωγράφος χωρίς κανένα αναγνωρισμένο ταλέντο και παντρεμένος με την Ελένη που είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια κοινωνιολογίας. Με τα δύο αυτά ζευγάρια, όμως, κάτι τρέχει. Τα δύο ζευγάρια ανήκουν σε κόσμους τελείως διαφορετικούς μεταξύ τους, που συγκρούονται διαρκώς με κωμικά αποτελέσματα... Ο Θανάσης με τη Γωγώ ή μήπως η Γωγώ με τον Μάνο; Ο Μάνος με την Ελένη ή η Ελένη με τον Θανάση"; Η πρώτη πολύ μεγάλη έκπληξη της λίστας. Η σειρά που σύστησε τη Δήμητρα Ματσούκα στο κοινό και την καθιέρωσε ως το απόλυτο sex symbol. Η σειρά που μετέτρεψε σε θρύλο το ονοματεπώνυμο "Θανάσης Καλημέρης” η σειρά που απενεχοποίησε τις εξωσυζυγικές σχέσεις στο όνομα του πάθους. Διαφωνούμε με τη βαθμολογία καθέτως. Ακόμα ηχεί στα αυτιά μας η ερμηνεία της Δήμητρας Ματσούκα ως Γωγώ στο "Ένα σπίτι καίγεται” της Νατάσας Θεοθωρίδου που έγινε το απόλυτο viral της εποχής. Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε και την εξαιρετική παρουσία της αδικοχαμένης Ελευθερίας Βιδάκη.
Τα μαχαιρώματα ((2004–2005, ANT1) 5,3/10
"H Kαίτη μια απλή λογίστρια και μάνα ενός αγοριού που μεγαλώνει μόνη της, κληρονομεί ένα καμπαρέ. Αφοσιώνεται διστακτικά στη νέα καριέρα της και βρίσκεται ανάμεσα σε δυο άντρες. Ποιος θα την κερδίσει, ο πανούργος άνθρωπος της νύχτας ή ο καλοκάγαθος αστυνομικός"; Συγνώμη, αλλά εκτός του ότι οι πρωταγωνιστές είναι όλοι αγαπημένοι και καταξιωμένοι ηθοποιοί (Γιάννης Μπέζος, Ευαγγελία Μουμούρη, Ιεροκλής Μιχαηλίδης) η σειρά έθιξε το μείζον ζήτημα της μονογονεϊκότητας, παρουσιάζοντας μία μητέρα που κάνει τα πάντα προκειμένου να μεγαλώσει με αξιοπρέπεια το παιδί της. Από εμάς είναι ναι. Και τη θέλουμε σε επανάληψη. Ant1 ακούς;
Kim Kardashian | Η διακόσμηση του σπιτιού της για το Halloween είναι ό,τι πιο spooky είδαμε
Ιδιαιτέρα για κλάματα ((2001, ANT1) 4,9/10
"Η Λίζα είναι ένα κορίτσι από το Βόλο και ζει μόνη στην Αθήνα. Η επιχείρηση στην οποία εργαζόταν ως γραμματέας πρόσφατα έκλεισε και η Λίζα βρίσκεται σε αναζήτηση δουλειάς. Της συμπαραστέκονται οι δύο αγαπημένες της φίλες και ο Σταμάτης που μένει στο απέναντι διαμέρισμα και είναι επίσης και ερωτευμένος μαζί της. Η Λίζα μετά από πολλούς μήνες ανεργίας καταφέρνει να γίνει ιδιαιτέρα γραμματέας ενός γοητευτικού διευθυντή μιας φαρμακευτικής εταιρίας. Κι ενώ η ζωή της φαίνεται να τακτοποιείται στην πραγματικότητα τώρα αρχίζουν τα δύσκολα, αφού ο διευθυντής αποδεικνύεται λάτρης του γυναικείου φύλου και μάλιστα άπληστος. Τα ραντεβού του περνούν όλα από τη Λίζα, η οποία τον ερωτεύεται επίσης και προσπαθεί να σαμποτάρει την ερωτική του δραστηριότητα. Τα δύσκολα αρχίζουν όταν ο διευθυντής αποφασίζει να παντρευτεί. Θα καταφέρει άραγε η Λίζα να αποτρέψει το μοιραίο"; Όχι συγνώμη δεν είχε χημεία η Σοφία Αλιμπέρτη με τον Στράτο Τζώρτζογλου; Μιλάμε για δύο από τους πιο hot πρωταγωνιστές της ελληνικής τηλεόρασης εκείνης της εποχής. Πόσο χάλια να είναι μία σειρά με τόσο sex appeal τελοσπάντων;
Βότκα Πορτοκάλι (Ant1 2001 – 2002) 5,4/10
"Ο Σπύρος, λογιστής στο επάγγελμα, χάνει την δουλειά του και την γυναίκα του Μαίρη, μια θερμόαιμη κομμώτρια που τον απειλεί με χωρισμό. Ο Σπύρος καταλήγει σε ένα μπαράκι, μεθάει με βότκα και ερωτεύεται κεραυνοβόλα τη Νατάσα, την Ουκρανή μπαργούμαν, που είναι κορίτσι του ιδιοκτήτη του μπαρ Βαγγέλη. Το ίδιο βράδυ, ο Σπύρος σώζει την ζωή του Βαγγέλη από τις σφαίρες μιας συμμορίας και εκείνος του προτείνει να δουλέψει για αυτόν θεωρώντας τον "αδελφό" του. Έτσι ο Σπύρος βρίσκεται συνεχώς κοντά στη Νατάσα και το μοιραίο δεν αργεί να προκύψει. Στο μεταξύ η Μαίρη, που έχει βάλει στο μάτι τον Βαγγέλη, δεν υποψιάζεται τίποτα για τη Νατάσα, επειδή δεν διανοείται ότι ο Σπύρος μπορεί να συγκινήσει ερωτικά μια γυναίκα. Ο Σπύρος ωστόσο εγκαταλείπει τη Μαίρη και συζεί κρυφά με τη Νατάσα και ο Βαγγέλης για να την βρει ζητάει την βοήθεια του.. Σπύρου. Όταν όμως εκείνος αναγκάζεται να του αποκαλύψει την αλήθεια..." A εδώ IMDB μου θα τα χαλάσουμε. Ανεχτήκαμε πολλά, αλλά όχι και να απομυθοποιείς τη σειρά που έχει χαρίσει μερικές από τις πιο επικές ατάκες της ελληνικής τηλεόρασης, παράλληλα με τον απόλυτο χαρακτήρα που δεν είναι άλλος από τον Νώντα. Δηλαδή αν δεν σεβόμαστε όλα τα άλλα, ας σεβαστούμε τουλάχιστον το legacy του Νώντα. Λίγη προσοχή παιδιά.
Μοντέρνα Οικογένεια (Mega 2014-2015) 4,5/10
"Ο Τάκης, πατέρας της Φαίης και του Δημήτρη, χώρισε ύστερα από πολλά χρόνια γάμου και ξαναπαντρεύτηκε την Κάρμεν, μια πολύ όμορφη νεαρή Κολομβιανής καταγωγής, που έχει ένα αγόρι από τον πρώτο της γάμο, τον Ντιέγκο. Η Φαίη και ο άντρας της, ο Φίλιππος έχουν τρία παιδιά, την Δανάη, την Αλεξάνδρα και τον Πάνο. Η Φαίη εγκατέλειψε την καριέρα της και αφοσιώθηκε στην ανατροφή των παιδιών της, ενώ ο Φίλιππος παραμένει ένας cool μπαμπάς. Ο Δημήτρης, που είναι ζευγάρι με τον Λάμπρο πολλά χρόνια τώρα, αποφασίζουν να υιοθετήσουν ένα μωρό. Έτσι οι ιστορίες των τριών οικογενειών, με τα συνηθισμένα ή τα ασυνήθιστα προβλήματα τους, αποτελούν μια σύγχρονη άποψη για το τι σημαίνει "οικογένεια" στην εποχή μας". Πρόκειται για την ελληνική εκδοχή του διάσημου και θρυλικού "Modern Family” που σαρώνει στην Αμερική. Το καστ εξαιρετικό όπως φυσικά και η ιδέα. Στους κριτικούς δεν άρεσε, σε εμάς πολύ. Για κάποιο λόγο οι ηθοποιοί του εξωτερικού, ήρθαν σε απόλυτη αρμονία με τους εγχώριους. Και τελοσπάντων αγαπάμε Αντώνη Καφετζόπουλο και Κλέλια Ρένεση, οι οποίοι ως ζεύγος ήταν εξαιρετικά αστείοι και αξιολάτρευτοι.
Lola (Ant1 2008 – 2009) 4,5/10
"Ο Λεωνίδας Λάλος ήταν το απόλυτο ανδρικό πρότυπο. Δυναμικός και επιτυχημένος μάνατζερ σε ανδρικό περιοδικό και παράλληλα ένας αδίστακτος Δον Ζουάν, που άλλαζε τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα και άφηνε ραγισμένες καρδιές στο διάβα του... Και λέμε "ήταν", γιατί μία από τις ραγισμένες καρδιές, που έμελλε να είναι η τελευταία, φρόντισε να τον "αλλάξει" μια και καλή! Πήγε σε μάγισσες, σε χαρτορίχτρες και τελικά τα κατάφερε. Ο Λεωνίδας πήγε για ύπνο άνδρας και ξύπνησε..γυναίκα με τα όλα του! Η ζωή του γίνεται αληθινός εφιάλτης. Από τη μία προσπαθεί να ξεφορτωθεί τον καινούργιο εαυτό του, τη "Λόλα", κι από την άλλη ζει μια ορμονική επανάσταση και συνειδητοποιεί με τρόμο ότι οι γόβες του πάνε πολύ! Αυτά όσον αφορά τον εσωτερικό του κόσμο. Με τον έξω κόσμο τι γίνεται; Η Λόλα πηγαίνει στο περιοδικό, για να αντικαταστήσει τον "ξάδελφό της", που πήγε υποτίθεται ταξίδι... Εκεί θα πρέπει να τα βγάλει πέρα στο σκληρό, φαλλοκρατικό κόσμο που ο Λεωνίδας δημιούργησε! Και σαν κερασάκι στην τούρτα, έρχεται και το πρώτο ερωτικό σκίρτημα να μπερδέψει ακόμη περισσότερο τα πράγματα. Η Λόλα νιώθει μια ανεξήγητη έλξη για τον συνάδελφό της Φώτη, ο οποίος την ερωτεύεται με την πρώτη ματιά". Μπορεί η σειρά να μη συγκίνησε τους κριτικούς, αλλά συγκίνησε όλους εμάς. Αρχικά, ήρθαμε σε επαφή με την έννοια της συμπερίληψης, σε ένα πολύ πρώιμο στάδιο προφανώς, αλλά και πάλι. Επίσης, στη σειρά πρωταγωνιστούσε ο Θανάσης Ευθυμιάδης, τον οποίο από τη στιγμή που υποδύθηκε τον Αντώνη Καλούδη (σσ. Ντόλτσε Βίτα) κατέχει ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μας.
Άλλη το πρωί άλλη το βράδυ ( Ant1 1995 – 1996) 3,9/10
"Η Αννίτα είναι δημοσιογράφος. Δηλαδή όχι ακριβώς.. Γράφει τη στήλη με τα φαρμακεία σε μια μικρή εφημερίδα. Είναι όμορφη, είναι χωρισμένη, έχει μια μικρή κόρη και είναι και τσιμπημένη..με ένα συνάδελφο που δεν της δίνει καμία σημασία. Κάθε πρωί βάζει ένα απλό φουστανάκι και αρχίζει να τρέχει. Το παιδί πρέπει να πάει στο σχολείο, ο διευθυντής να σταματήσει να φωνάζει, ο ακαμάτης αδερφός πρέπει να ψάξει για δουλειά για να πάψει να δανείζεται από τον κουμπαρά του παιδιού και πάει λέγοντας... Το βράδυ όμως, η γκαρνταρόμπα αλλάζει... Το φουστανάκι αλλάζει σε σέξι βραδινή τουαλέτα και η Αννίτα μεταμορφώνεται σε μια άλλη γυναίκα, με εντελώς άλλη ζωή". Θα μπορούσε κανείς να πει ότι η Σοφία Αλιμπέρτη υπήρξε η Meg Ryan της Ελλάδας. Δηλαδή η βασίλισσα της ρομαντικής κομεντί. Η συγκεκριμένη σειρά, εκτός του ότι είχε έναν εκπληκτικό τύπο που υποδυόταν τον αχαΐρευτο αδερφό ( Νίκος Ασημάκης) της πρωταγωνίστριας, είχε και ένα εξαιρετικά ταλαντούχο κοριτσάκι, δηλαδή την κόρη της Σοφίας Αλιμπέρτη. Για να είμαστε ειλικρινείς, είχαμε λατρέψει τον τρόπο που παρουσιαζόταν η σχέση μαμάς -κόρης.
Αραχτοί και λάιτ (Ant1 1995 -1996) 3,7/10
"Oι περιπέτειες μιας ομάδας μαθητών και μαθητριών που φυσικά το μόνο που δεν τους ενδιαφέρει είναι τα μαθήματα. Στο μενού περιλαμβάνονται αυτοσχέδια συγκροτήματα, μαθητικοί έρωτες, περίεργοι γονείς, μηχανές και ατελείωτες ώρες στην καφετέρια". "Αραχτοί και λάιτ, together, αραχτοί και λάιτ, forever" έλεγε το σάουντρακ της σειράς το οποίο είχαμε αποστηθίσει όλες στο δημοτικό. Οπότε το 3,7 γι' αυτόν τον τηλεοπτικό θρύλο είναι τουλάχιστον προσβλητικό. Αρχικά έχουμε Βασίλη Χαραλαμπόπουλο στον πρώτο του τηλεοπτικό ρόλο! Έχουμε Άριελ Κωνσταντινίδη πιο όμορφη από ποτέ και τον αγαπημένο σε όλες Πάρη (Φράνκο Αλφόνσο) ο οποίος στην πραγματικότητα τα είχε με την Αννίτα Πάνια και πολύ είχαμε στενοχωρηθεί. Επίσης πολύ θα θέλαμε να φοιτούμε στο σχολείο των κοριτσιών που μάλλον περισσότερο έμοιαζε με σπίτι πλουσίων. Τελοσπάντων πρόκειται για ένα τηλεοπτικό ποίημα που θα εμάς τους Μillenials θα μας "στοιχειώνει" για πάντα.
Λαβ Σόρρυ (Mega 1994-1995) 3,4/10
"Η Λίλη είναι μια νεαρή γιατρός, που μεγάλωσε σε αστικό περιβάλλον, τελειομανής, περήφανη για την αυτοπειθαρχία, τον αυτοέλεγχο και τον προγραμματισμό της, και εκ πεποιθήσεως εναντίον των προγαμιαίων σχέσεων. Ξυπνά ένα πρωί και βρίσκει στο κρεβάτι της τον Σάκη, τον υδραυλικό, που της ήταν άγνωστος ως το προηγούμενο βράδυ που ήρθε να φτιάξει τον θερμοσίφωνα. Εκείνη δεν μπορεί να καταλάβει πώς άφησε να της συμβεί αυτό. Εκείνος δεν μπορεί να καταλάβει γιατί μετά από μια τόσο υπέροχη νύχτα, η Λίλη βρίσκεται σε απόγνωση και πανικό. Ο Σάκης και η Λίλη δεν έχουν τίποτα κοινό μεταξύ τους. Κανείς από τους δύο δεν εγκρίνει τον άλλο, αλλά αυτή η νύχτα είναι μοιραία και καθοριστική γιατί η ερωτική έλξη που νιώθουν είναι τόσο ισχυρή, που δεν έχουν τη δυνατότητα πια να χωρίσουν. Δεν είναι όμως και εύκολο να ζήσουν μαζί. Οι προσπάθειές τους να συμβιώσουν ή να χωρίσουν τους φέρνουν σε απίστευτες, ανεξέλεγκτες, κωμικοτραγικές καταστάσεις, και όταν σ' αυτές ανακατεύονται και τα πρόσωπα του άμεσου περιβάλλοντός τους, τα πράγματα μπλέκονται ακόμα περισσότερο". Να αυτά δεν καταλαβαίνουμε. Τόσο χαμηλή βαθμολογία στη σειρά που σύστησε το απόλυτο αρχέτυπο ανδρός; Μεροκαματιάρης πλην τίμιος, gentleman, με ένα δασύτριχο στήθος που έγινε θρύλος. Plus καταπιάστηκε με έναν αταίριαστο έρωτα (λόγω κοινωνικής τάξης). Ατάκες όπως το "Προσωπικά ζητήματα συζήτηση κομμένη" και το "Παρακαλώ πολύ" εμφανίζονται ακόμα σε συζητήσεις των 40άρηδων. Διότι ο Σάκης ο υδραυλικός δεν ήταν απλά ένας ρόλος, αλλά ολόκληρη κοσμοθεωρία.