Follow us

Γραφείο: 11 τρόποι να το μετατρέψεις σε χώρο υγείας και ευεξίας!

Μπορεί το γραφείο σου να βελτιώσει την υγεία, την ψυχολογία και την απόδοσή σου; Φυσικά! Αρκεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω...

8. Έχε μαζί σου ένα face mist - Όσο προχωράει η ώρα τόσο πιο κουρασμένο θα φαίνεται το πρόσωπό σου. Ένα όμορφα αρωματισμένο face mist θα επαναφέρει τη λάμψη και την ενυδάτωση της επιδερμίδας σου και παράλληλα θα σε "ξυπνήσει" όταν η ενέργειά σου αρχί

Ένα υγιεινό και fit lifestyle δεν ξεκινάει λίγο πριν πας στο γυμναστήριο και δεν τελειώνει αμέσως μόλις γυρίσεις από αυτό. Κατά μέσο όρο περνάς στο γραφείο 8 ολόκληρες ώρες της ημέρας σου, δηλαδή το 1/3 της! Γιατί λοιπόν να μην μεταφέρεις και εκεί την αγάπη σου για μια ζωή γεμάτη ευεξία;

Ακόμα κι αν κάνεις την πιο καθιστική δουλειά του κόσμου, υπάρχουν 11 έξυπνοι τρόποι με τους οποίους το γραφείο μπορεί να γίνει σύμμαχός σου σε ένα πιο υγιεινό lifestyle. Έτσι, όχι μόνο θα έχεις καλή υγεία πιο εύκολα αλλά ανά πάσα στιγμή θα μπορείς να ανεβάσεις τη διάθεσή σου και, ακολούθως την απόδοσή σου στα ύψη!

Τι περιμένεις; Ανακάλυψε 11 εύκολους τρόπους να κάνεις το γραφείο το αγαπημένο σου καταφύγιο υγείας και ευεξίας:

<strong>1. Κάνε μικρο-διαλογισμό </strong><br /> Δουλειά γραφείου χωρίς στρες δεν γίνεται! Πράγματα όπως εκκρεμή project, προθεσμίες που πλησιάζουν στη λήξη, φόρτος εργασίας και δημιουργικά μπλοκαρίσματα σε συνδυασμό με την περιορισμένη κινητικότητα του γραφείου μπορούν να γεμίσουν τον οργανισμό σου ένταση και άγχος χωρίς καν να το καταλάβεις. Ξέχασε τους σφιγμένους ώμους και στομάχι κάνοντας λίγο μικρο-διαλογισμό. Πάρε βαθιές ανάσες φουσκώνοντας και ξεφουσκώντας την κοιλιά, κλείσε τα μάτια και προσπάθησε να αναπαράγεις συναισθήματα αγάπης και φροντίδας στέλνοντας ένα μήνυμα στον εαυτό σου και χαλάρωσε όλο το σώμα σου συγκεντρώνοντας τη σκέψη σου σε κάθε κομμάτι του σώματός σου ξεχωριστά.

<strong>4. Επηρέασε θετικά και τους συναδέλφους σου</strong><br /> Θα είναι πολύ πιο εύκολο για σένα να έχεις μια συμπεριφορά συνεπή με το fit lifestyle σου αν έχεις και ένα σύμμαχο σε αυτό. Εκτός αυτού, θα κερδίσεις και βαθμούς...καλού κάρμα!

<strong>6. Γέμισε το ψυγείο του γραφείου με υγιεινές τροφές</strong><br /> Μην βασίζεσαι μόνο στο delivery για το γεύμα σου στη δουλειά. Αν έχεις τη δυνατότητα να φέρνεις στο γραφείο φαγητό από το σπίτι κάνε υγιεινές αλλά και χορταστικές επιλογές. Ακόμα, φέρε μαζί σου φρούτα, γιαούρτι και άλλα υγιεινά σνακ για εκείνες τις ξαφνικές λιγούρες που είπαμε και νωρίτερα.

<strong>5. Κάνε μια συλλογή με υπέροχα τσάγια</strong><br /> Αν τείνεις να πίνεις τον ένα καφέ μετά τον άλλο με διάλειμμα μόνο για κανένα αναψυκτικό, ώρα να αλλάξεις πορεία. Υπάρχει εκεί έξω τεράστια ποικιλία τσαγιών και αφεψημάτων με αξεπέραστο άρωμα και γεύση που μπορούν να σε αναζωογονήσουν, να φτιάξουν τη διάθεσή σου και να αποτοξινώσουν ενώ κάθεσαι στο γραφείο σου!

<strong>2. Πάρε ένα μπουκάλι νερό</strong><br /> Ακόμα δεν έχεις πειστεί για τις ιαματικές ιδιότητες του νερού για το σώμα αλλά και το πνεύμα σου; Όταν είσαι καλά ενυδατωμένη το δέρμα και ο οργανισμός σου αποτοξινώνονται φυσικά ενώ το περιττό λίπος φεύγει πολύ πιο εύκολα από το σώμα σου.

<strong>9. Κάνε τις ασκήσεις σου...</strong>Τις kegel ασκήσεις σου! Περνάς που περνάς 8 ώρες καθισμένη, εκμεταλλεύσου τες σωστά για να κάνεις τις ασκήσεις που δεν απαιτούν να κουνήσεις ούτε το μικρό σου δαχτυλάκι. Διάλεξε μια ώρα που σε βολεύει και μην χάσεις ούτε μια ημέρα. Όσο για τον αριθμό; 10 επαναλήψεις από 3 φορές την ημέρα είναι αρκετές.

<strong>3. Γέμισε το συρτάρι σου με τα σωστά σνακ</strong><br /> Απλά τα πράγματα εδώ...Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μπάρες δημητριακών, ξηροί καρποί, αποξηραμένα φρούτα και άλλα παρόμοια υγιεινά σνακ για να πολεμήσεις τις μεσημεριανές λιγούρες.

<strong>11. Φέρε μαζί το...μαξιλάρι σου</strong><br /> Όχι, δε συνιστούμε να πάρεις κανένα μισάωρο ύπνο (αν και στο εξωτερικό το power nap επιβάλλεται σε πολλές ευκαιρίες που παρέχουν μάλιστα ειδικούς χώρους γι'αυτό). Φέρε όμως ένα μικρό μακρόστενο μαξιλάρι για να υποστηρίξεις καλύτερα το κάτω μέρος της μέσης σου και να απαλλαγείς από τους ενοχλητικούς πόνους της καθιστικής ζωής.

<strong>7. Αγόρασε ένα φυτό</strong><br /> Σύμφωνα με έρευνες η ύπαρξη φυτών στον εργασιακό χώρο βελτιώνει τη διάθεση και την παραγωγικότητα των υπαλλήλων. Διάλεξε κάποιο όμορφο φυτό που δεν χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα, όπως είναι πχ τα διάφορα παχύφυτα, και απόλαυσε την παρέα του νέυο σου "φίλου".

<strong>10. Εμπνεύσου!</strong><br /> Μην υποτιμάς τη δύναμη ενός υπέροχου quote σχεδιασμένο άψογα και στη μορφή ενός πόστερ (ή μιας κάρτας τέλος πάντων). Βρες εικόνες και ατάκες που σου χαρίζουν έμπνευση και σου δημιουργούν υπέροχα συναισθήματα και κόλλησέ τα στον τοίχο του γραφείου σου. Κάθε φορά που το έχεις ανάγκη άφησε το βλέμμα σου να πάρει ενέργεια από αυτά.

<strong>8. Έχε μαζί σου ένα face mist</strong><br /> Όσο προχωράει η ώρα τόσο πιο κουρασμένο θα φαίνεται το πρόσωπό σου. Ένα όμορφα αρωματισμένο face mist θα επαναφέρει τη λάμψη και την ενυδάτωση της επιδερμίδας σου και παράλληλα θα σε "ξυπνήσει" όταν η ενέργειά σου αρχίσει να πέφτει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ