Follow us

Επηρεάζει η ώρα που τρως, τα κιλά που χάνεις;

Επηρεάζει η ώρα που τρως, τα κιλά που χάνεις;

Επηρεάζει η ώρα που τρως τα κιλά που χάνεις; Οι ειδικοί, Susan Kleiner, Ph.D., R.D., Διατροφολόγος στο USANA Health Sciences και Jacqui Justice, κλινική εξειδικευμένη νοσηλεύτρια, διευθύντρια της διατροφής στο Womens Healthy Hormones μας απαντούν.

Η απάντηση: Όπως συμβαίνει και με τις προσφορές των σούπερ μάρκετ, η υγιεινή διατροφή εξαρτάται απολύτως από το σωστό χρόνο.

Φυσικά μία θερμίδα είναι μόνο “μία” θερμίδα, αλλά ο τρόπος με τον οποίο «συγχρονίζεις» αυτές τις θερμίδες μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό σου και τα επίπεδα κορεσμού σου, δημιουργώντας έτσι πιθανότατα μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη μείωση και στην αύξηση των κιλών σου.

«Ο έλεγχος των κιλών στο σώμα σου είναι μία περίπλοκη διαδικασία στην οποία παίρνουν μέρος το μυαλό, οι ορμόνες, οι νευροδιαβιβαστές», λέει η Kleiner. Και εάν κάποιος από αυτούς τους παράγοντες αντιληφθεί ότι έχεις χαμηλό επίπεδο θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα καθυστερήσει το μεταβολισμό σου, θα αυξήσει την όρεξή σου και θα επιβραδύνει τις προσπάθειές σου να χάσεις κιλά.

  • Επομένως, αυτό που πρέπει να κάνεις για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα σου είναι να φας πρωινό! Και όχι όταν φτάσεις στη δουλειά, αλλά αμέσως μόλις ξυπνήσεις το πρωί.
  • Η Justice προτείνει να τρως πρωινό 1 ώρα αφού ξυπνήσεις και αν μπορείς να πίνεις και νερό, ακόμα καλύτερα, αφού και τα δύο ενεργοποιούν το μεταβολισμό σου «λέγοντας» στο σώμα σου ότι δε χρειάζεται να αποθηκεύσει ενέργεια, δηλαδή θερμίδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ