Follow us

Γιατί οι Millennials γίνονται καταπληκτικοί εργαζόμενοι και επιχειρηματίες

Η σύγχρονη νοοτροπία που κάνει την γενιά των Millennials επιτυχημένη

mile-29vj_fjhj

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή όμως. Ποιοι είναι οι Millennials; Σε περίπτωση που δεν το γνώριζες μιλάμε ουσιαστικά για την γενιά, στην οποία ανήκουν όσοι γεννήθηκαν μεταξύ του 1981 και του 2000. Νέοι, εθισμένοι στην τεχνολογία, άθεοι σε μεγάλο ποσοστό και σίγουρα μεγαλύτερο από αυτό της προηγούμενης γενιάς, και σε σημαντικό ποσοστό άνεργοι- ειδικά εν συγκρίσει με τους γονείς τους σε αντίστοιχη ηλικία. Οι δαπάνες τους αφορούν κυρίως τομείς όπως ταξίδια, ψυχαγωγία, τεχνολογία, διαδικτυακό στοιχηματισμό, social media, συνδρομητική τηλεόραση και πλατφόρμες ψηφιακής διανομής ή αναπαραγωγής βίντεο και μουσικής. Ψωνίζουν κυρίως μέσω διαδικτύου, αναζητούν κουπόνια και online deals, βλέπουν ελάχιστα τηλεόραση, επιλέγουν το ίντερνετ για ενημέρωση και διασκέδαση.

Οι επικριτές τους περιγράφουν σαν τη γενιά του «Εγώ, Εγώ, Εγώ», καθώς πρόκειται για άτομα απολιτίκ, περισσότερο υλιστές και εγωκεντρικούς αλλά πρόκειται και για πιο ανεκτικούς στο διαφορετικό και λιγότερο συντηρητικούς. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν οι επιχειρήσεις αναζητούν τρόπους για την συμμετοχή αλλά και την παροχή κινήτρων για να αξιοποιηθούν σαν εργατικό δυναμικό, καθώς μιλάμε για μια γενιά αναποφάσιστη και υπερευαίσθητη, χωρίς να έχει το μερίδιο ευθύνης σε αυτό.

Πώς αντιμετωπίζουν οι Millennials τους επικριτές τους; Λίγο πολύ όπως και οι προηγούμενες γενιές: Προσπαθούν να «ακουστούν» με τον τρόπο τους. Έχουν όμως ένα πολύ ισχυρό όπλο -μεταφορικά και κυριολεκτικά- στα χέρια τους: Μεγάλωσαν ακριβώς μέσα στην εξέλιξη της τεχνολογίας και έτσι έχουν αναπτύξει σε πολύ μεγάλο βαθμό το επίπεδο προσαρμοστικότητας και ανταπόκρισης, είναι ιδιαίτερα εφευρετικοί και έχουν την τέλεια νοοτροπία για καινούριες ιδέες. Όλα αυτά τους καθιστούν ιδανικούς για τον μοντέρνο επιχειρηματία καθώς πίσω από το στερεότυπο του νέου με έλλειψη κινήτρου παρατηρείται μια αυξανόμενη τάση από τους νέους Millennials να πάρουν στα χέρια τους το ίδιο τους το μέλλον και να ξεκινήσουν από το μηδέν κάτι δικό τους.

Μια πρόσφατη έρευνα της BNP Paribas μάλιστα σε δείγμα 125.000 ανθρώπων, καταλήγει στα κύρια χαρακτηριστικά της γενιάς αυτής. Σημεία- «κλειδιά» από τα οποια τόσο οι επόμενες αλλά και οι προηγούμενες γενιές καλό θα ήταν να διδαχθούν κάποια πράγματα. Και είναι τα εξής:

Διάβασε περισσότερα στο gr.askmen.com

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για τάσεις και νέα στη Μόδα, Celebrity και Gossip News στο missbloom.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ