H καινούργια ταυτότητα της Electrolux

Καινούργιο όραμα, καινούργιοι στόχοι 

ΓΡΑΦΕΙ: THALIA NIKOLAROU

Καινούργιο όραμα, καινούργιοι στόχοι


Η Electrolux έχει θέσει ως στόχο να γίνει μια κορυφαία ανά τον κόσμο εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων, με σαφή προσήλωση στην καινοτομία σε συνάρτηση με τις ανάγκες των καταναλωτών και τα ισχυρά brand. Βασικό στοιχείο αυτής της προσπάθειας είναι η δημιουργία μιας συναρπαστικής και ξεχωριστής εμπειρίας, αισθητής σε όλα τα σημεία επαφής με τον καταναλωτή. Η νέα της οπτική ταυτότητα θα συμβάλλει στην επίτευξη του στόχου καθώς και στη διαφοροποίησ'η της σε ένα ανταγωνσιτικό περιβάλλον συνεχής ανανέωσης και αλλαγής.



Η νέα οπτική ταυτότητα θα είναι εμφανής σε όλα τα σημεία όπου οι καταναλωτές έρχονται σε επαφή με την Electrolux: σε καταστήματα, σε ηλεκτρονικές σελίδες, σε συσκευασίες και διαμέσου κινητών συσκευών.