Kαλός espresso, μπορεί να είναι και ελληνικός

H ελληνική μάρκα που ανέτρεψε τα δεδομένα στο χώρο του καφέ.

ΓΡΑΦΕΙ: MISSBLOOM TEAM

O Dimello άνοιξε τις πόρτες του εργοστασίου του σε μια ομάδα επιλεγμένων δημοσιογράφων, προκειμένου να τους μυήσει στα μυστικά του καφέ.

Οι καλεσμένοι απόλαυσαν ένα tour στους χώρους της παραγωγής του καφέ Dimello, ενώ στη συνέχεια έμαθαν τα πάντα για την ιστορία και τις αξίες της εταιρίας. «Η αγάπη κι εμμονή μας στον καλο καφέ δεν έχει όρια. Είναι η κινητήριος δύναμη που μας κάνει να νιώθουμε πιο φρέσκοι από ποτέ. Με ευελιξία και προσαρμοστικότητα, διαβάζουμε καθημερινά τις τάσεις - στην Ελλάδα και το Εξωτερικό - στα καταναλωτικά πρότυπα και προετοιμάζουμε άλλες επόμενες καινοτομίες», είπε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Νιόβη Καλλέργη, Aντιπρόεδρος και Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας της Kafea Terra. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με γεύμα δια χειρός του αγαπημένου chef Δημήτρη Σκαρμούτσου.

Η ιστορία της Kafea Terra

Όλα ξεκίνησαν το 1988 με την εισαγωγή του Illy. Η Kafea Terra αναπτύχθηκε με ταχύτατους ρυθμούς και έφτασε να γίνει ο μεγαλύτερος εισαγωγέας Illy στην Ευρώπη και ο δεύτερος μεγαλύτερος παγκοσμίως, αμέσως μετά από τις ΗΠΑ. Και για να πούμε και τις πιο “πικάντικες” λεπτομέρειες: H Kafea Terra εξέλιξε τον espresso και τον cappuccino για τους καλοκαιρινούς μήνες. Έτσι ξεκίνησε ο πιο αγαπημένος καφές: Ο freddo.

Όμως η πορεία δεν σταμάτησε εκεί. Το 2002 η Kafea Terra έπαιξε το μεγαλύτερο στοίχημα στην αγορά του καφέ: τη δημιουργία του ελληνικού espresso. Σε πείσμα του φαινομενικά “παράλογου” και σε μια αγορά που αναγνώριζε άνευ όρων την ιταλικότητα του espresso γεννήθηκε ο Dimello.

Και μαζί του δημιουργήθηκε και μια πρότυπη βιομηχανική μονάδα, σίγουρα η κορυφαία στην Ελλάδα και μία από τις πιο εξελιγμένες της Ευρώπης. Κι ακόμα, ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό σύστημα πάνω στον καφέ που αναπτύσσεται συνεχώς με μοναδικό στόχο: να κρατιέται η ποιότητα ψηλά. Από την παραγωγή μέχρι το σερβίρισμα στο φλιτζάνι.

Ο Dimello κέρδισε γρήγορα τους επαγγελματίες και πριν από λίγα χρόνια πήρε τη μεγάλη απόφαση: Μετά την αγορά HORECA μπήκε σε όλες τις μορφές του και στα super market: Σαν αλεσμένος espresso, σαν καφές φίλτρου και πρόσφατα σαν κάψουλες. Και φυσικά έχει ήδη ξεκινήσει να κατακτά τις αγορές και στο εξωτερικό.